איך להגדיר תעריפי משלוח בווקומרס בצורה עוצמתית ואפילו מצחיקה!

ובכן, אם אתם כבר כאן, זה אומר שאתם רציניים בידיים שלכם, אתם בעלי חנויות אינטרנטיות שמסתובבות בגלקסיית הווקומרס, והגעתם לשאלה שמעסיקה לא מעט בעלי עסקים: "איך להגדיר תעריפי משלוח בווקומרס?" אל דאגה! אנחנו לא הולכים לעשות לכם את החיים קשים. אנחנו נצלול לתוך זה כמו צוללן חובב בלב של ים שמן!

מה זה בעצם תעריפי משלוח ולמה זה חשוב?

שאלו את עצמכם: מה הדבר הראשון שמטריד לקוח כשהוא קונה אונליין? האם זה באמת טיב המוצר? או אולי המהירות שבה הוא מגיע אל הדלת שלו? ענו לי על זה בבקשה: מה המחיר של המשלוח! אז כן, תעריפי המשלוח הם קריטיים לא רק על מנת למכור יותר אלא גם על מנת שהלקוח לא יעזוב את העגלה שלו ויברח כמו בסרט אקשן!

בואו נדבר על סוגי משלוחים

  • משלוח חינם: כחיובי לכל חנויות הווקומרס! מי לא אוהב את זה? די מהר תגלו שהפיתוי הזה יכול להגביר את כמות המכירות.
  • משלוח מהיר: זה יכול להיות הקסם בלהשאיר את הלקוחות מרוצים. שליח יכול לצלוח את השכונה שלכם כמו פלאש.
  • עלות קבועה: הערכה פשוטה טומנת בחובה קסם של נוחות – קל ללקוחות להבין מה ההוצאות.
  • חשבונאות דינמית: משלוח לפי מיקום ופרמטרים נוספים. כן, כן, תכנית ריקודים של משלוחים!

אז איך קובעים את התעריפים?

נכנסו למערכת ווקומרס? מעולה! יש בדרך כמה שלבים פשוטים שיביאו אתכם להצלחה:

1. הכניסו את הדוח שלכם

נכון, תמיד ממלאים דוחות בדציבלים של זיעה. שימו לב שהכל נתפס כאן. יש לברר את העלויות שלכם ושל המתחרים, להביא פרק זמן שעתיים ליד החיבוק שיציל אתכם מלחץ.

2. הגדרות המשלוח

כמו שתעשו כרטיס בריאות, כך יש להגדיר פרמטרים. היכנסו לפאנל הממשק שלכם, גשו ל"הגדרות" ולאחר מכן "משלוח" ובחרו את האפשרויות שיעזרו לכם לתת ללקוחות את מה שהם צריכים.

3. בדיקה אל מול מה שמצפים הלקוחות

שאלו את עצמכם: מה הלקוחות שלכם באמת רוצים? האם הם ידרשו משלוח מהיר ולא ממתינים עד יום ראשון? פיקחו אוזן והקשיבו לקולות של לקוחות. הם תמיד ידעו הכי טוב!

מהי המשמעות של תמחור נכון?

תמחור לא נכון יכול לגרום לכך שהעסק שלכם ייראה כמו ספינה שנטה לצד – אתם נפנים?! פה הכנס הזה מעניין: אם המחירים נמוכים מדי, אתם פוגעים ברווחיות שלכם. אם הם גבוהים מדי, הלקוחות יברחו אל המתחרים כמו בעונת הציד.

למה דווקא "משלוח חינם"?

אפשר לדבר על הנושא הזה שעות… אבל מספרים מדברים בעד עצמם: נמנעים בנחישות מהצטמצמות בכדאיות של הלקוחות. כי הרי לא רק קוסמים יש בקסם הווקומרס, אלא גם חנויות שלא עוזרות לרווחים לסחוב על הגב!

האם אי פעם מדובר בפרדוקס?

הכניסו לדעתכם: אסטרטגיה או מזל? התשובה כאן היא: זה שני צדדים של אותה מדליה. כדי לקבל את התעריפים המדויקים, בכל זאת, אפשר ללמוד מהשולטים במגרש. בגלל זה לעסק שלכם מגיעים המוצרים הנכונים – ככה מגיעים למקום החם.

שאלות ותשובות

שאלה 1: איך יודעים מהו תעריף השילוח שלי?

תשובה: הוציאו דוח עם כל הוצאות השילוח שלכם ותקחו בחשבון את המיומנויות שלכם. זה יפה כמו לדאוג למוזיקה ברקע!

שאלה 2: מה השוואת מחירים?

תשובה: הכינו עצמכם להשוואות עם המתחרים. שזה לא ייראה כמו הכנה לאולימפיאדה, אלא כמו ביקור יומי!

שאלה 3: מה קורה כשחמה בשוק העבודה?

תשובה: זה הדיון הכי מרתק בעולם! השקיעו במשקלים – תחשבו על מתן משלוח חינם עם תנאים נוספים עבור אכן לקוחות.

שאלה 4: איך אני פועל אל מול תקלות משלוח?

תשובה: זה יכול להיות תהליכון מפחיד – אבל השקיעו בשירות לקוחות מצוין, הם יצילו את היום!

שאלה 5: מה עליי לעשות אם הלקוחות מתלוננים?

תשובה: רגע לפני שאתם מתמוטטים כמו בובת סמרטוטים, זה הזמן להקשיב ולהגיב בחיוב!

ולסיום – עסקים לא ממתינים!

כמו כל השקות ייחודיות בהחלט, הגדרות משלוח בווקומרס הן לא הליך חד פעמי. השקיעו את הזמן, למדו, ועם הרבה הומור שילווה אתכם בדרך – אתם תראו את הכלכלה שלכם פורחת כמו פרח באביב! אל תשכחו שהלקוחות שלכם רוצים לדעת מה צפוי להם בסוף התהליך, והביטחון באם המשקל המתמיד יוביל אותם להיק


0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *