נוטריון לצרפתית – כולנו זקוקים לו

נוטריון לצרפתית

לא מעטים מאיתנו מוצאים את עצמנו לעיתים בסיטואציה שבה אנחנו חייבים את חתימתו של עורך דין המוסמך לשמש גם כעורך דין נוטריון. הסיטואציה הזאת מחייבת תהליך של הגשת מסמך לבית המשפט או אפילו מסמכים עבור מוסדות שונים בחו"ל לצורך לימודים, עבודה או ויזה.

נוטריון לצרפתית

 שירותי נוטריון, אתם לא יודעים את זה, אבל אתם זקוקים להם

העליה הגדולה שחלה לאחרונה מצרפת היא סיבה מאד מוצדקת לדרישה המתגברת לטפל בנושאים הבירוקרטיים הללו הדורשים לשכור את שירותיו של עורך דין מוסמך שעבר את מבחני הלשכה ומשרד המשפטים וכעת הוא יכול לשמש כעורך דין נוטריון לצרפתית לטיפול בסיטואציה הזאת.

עורכי דין המוסמכים לשמש כעורכי דין נוטריוניים הם עורכי דין להם יש וותק של מעל 10 שנים בתחום עריכת הדין ועברו את מבחני משרד המשפטים והלשכה בהצלחה. היה וצלחו את המבחן יוכל לנסח, לאשר ולאמת מסמכים שמתאימים לדרישות הספציפיות הללו.

הרבה תושבים ישראליים הנרשמים ללימודי תואר בצרפת עצמה או אף במדינות בהן צרפתית היא שפה נפוצה ורשמית נדרשים להצגת והגשה של מסמכים מסוימים המתורגמים על ידי עורכי דין נוטריוניים שהוסמכו לשמש כעורכי דין נוטריון לצרפתית ויכולים לנסח, לתרגם ולאמת את המסמכים הנדרשים.

נוטריון והחוק, איך יודעים מיהו באמת נוטריון?

על פי החוק, רק עורך דין שיש לו נסיון של מעל 10 שנים בעריכת דין הוא עורך דין שיכול לקבל את הזכאות לגשת אל מבחני משרד המשפטים והלשכה, במידה ועובר את המבחנים בהצלחה יוסמך לתרגם, לנסח ולאמת את המסמכים שנדרשים בתחום הנוטריון.

התוספת המשמעותית הזאת לטייטל של עורך הדין מכניסה לא רק תואר, אלא הכנסה נוספת, גיוון בתחומי העיסוק היומיומיים והרחבת מערך הלקוחות הקיימים. יש לזכור שכדאי לגבות את התשלום בהתאם עבור שירות ספציפי זה בהתאם לתעריף הנקבע חוקית.

אינטרנט וטכנולוגיה בית הכנסה נוספת נדל"ן ומשכנתא עסקים ועבודה פיננסים - כללי צרכנות חכמה שוק ההון
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניר גלילי על גיוס והעסקת עובדים בכירים
גיוס עובדים חדשים הוא תמיד משימה שדורשת לא מעט תשומת לב ומשאבים נוספים, ואם מדובר באיתור עובדים...
קרא עוד »
ספט 18, 2016
למה כדאי לכם לברר על שירותי תמיכה לעסק שלכם?
שימוש במחשבים ומערכות מחשוב נפוץ כיום כמעט בכל בית עסק. הבעיות מתחילות כאשר צצות להן תקלות באותן...
קרא עוד »
אוג 26, 2020
מתי כדאי לקחת אימון אישי לבעלי עסקים?
בעל עסק צריך לנהל את עסקיו וללהטט בין אלף ואחד דברים. כך יוצא כי בעל העסק צריך להעסיק את העובדים...
קרא עוד »
יול 24, 2018