נוטריון לצרפתית – איך זה קשור אלינו?

נוטריון לצרפתית

הרבה אנשים עוברים הליכים מסוימים בתוכם הם צריכים חתימת נוטריון. תהליך כזה נדרש חתימה של נוטריון גם כשמדובר בהגשה של מסמכים לבית המשפט, או בהגשה של מסמכים למוסדות בחו"ל ובארץ ללימודים, עבודה או הוצאת ויזה.

לא מעט אנשים עוברים הליכים ספציפיים במהלכם הם נזקקים לחתימת נוטריון. הליך מסוג זה מצריך חתימת נוטריון גם כאשר מדובר בהגשת מסמכים לבתי המשפט וגם אם מדובר במוסדות בחו"ל ובישראל לצורך לימודים, הוצאה של ויזה או עבודה.

נוטריון לצרפתית

לאיזה צורך אנחנו זקוקים לשירות נוטריון?

זה ידוע שהעליה מצרפת לאחרונה מאד התגברה וצריך בהתאם לספק את הדירשה לשירותי נוטריון לצרפתית הקיימים במשרדים השונים ברחבי הארץ.

עורך דין המוסמך להתנהל כנוטריון הוא עורך דין שעבר את מבחני הלשכה ומשרד המשפטים באופן מוצלח ובעל וותק של למעלה מעשר שנים במקצוע עריכת הדין. נוטריון לצרפתית הוא עורך דין המוסמך לאשר תרגום או אפילו מתרגם בעצמו את המסמכים הנדרשים לעברית לצורך הגשה למוסדות השונים בארץ למטרת הבירוקרטיה או להגשת תעודות בשפה הצרפתית.

ישראלים רבים נרשמים ללימודי תואר במדינה בה צרפתית נחשבת כשפה פורמלית או בצרפת עצמה ולכן ישנה דרישה להציג או להגיש מסמכים שמתורגמים על ידי נוטריון לצרפתית מוסמך. עבודת התרגום היא עבודה שבהחלט יכולה להיעשות על ידי מתרגם מקצועי, אך ישנו צורך לכך שנוטריון יבצע אותה.

החוק הישראלי קובע מיהו נוטריון

כל עורך דין בעל וותק של למעלה מעשר שנים בתחום עריכת דין זכאי לגשת למבחני משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין ובמידה ועבר אותם בהצלחה והוסמך לכך, יוכל לשמש כנוטריון, לאמת, לתרגם ולאשר מסמכים רלוונטיים. גם נוטריון לצרפתית ולכל שפה. חשוב לציין כי הפיכת עורך דין לנוטריון יגדיל את מערך הלקוחות ואת ההכנסות, חשוב לזכור כי יש לגבות תשלום עבור השירות הניתן בהתאם לתעריך, על פי החוק הישראלי.

אינטרנט וטכנולוגיה בית הכנסה נוספת נדל"ן ומשכנתא עסקים ועבודה פיננסים - כללי צרכנות חכמה שוק ההון
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ביטול היטל השבחה
היטל השבחה נחשב לאחד המיסים השנואים ביותר על הציבור הישראלי. מדובר על היטל שיש לשלם, במידה ובחרתם...
קרא עוד »
דצמ 23, 2019
איך מבצעים רישום משותף בטאבו?
בעלי דירות בבניין משותף צריכים לתת את הדעת לרישום הנכס שלהם על שמם. וזאת בגין העובדה כי מדובר על רכוש...
קרא עוד »
מרץ 25, 2019
למה עובש מופיע גם בחדרים שהם לא אמבטיה?
בבתים רבים מתפתח עובש בחדר האמבטיה בבית. חדר האמבטיה הוא החדר המרכזי שבו לרוב מתפתח עובש, בשל העובדה...
קרא עוד »
אוג 29, 2019