סרטי תדמית נועדו כדי להכיר לצופים את החברה, את המסר השיווקי שלה וכמובן את ה"אני מאמין" שבו היא דוגלת. מדובר על סוג של כרטיס ביקור מודרני, שאינו מצריך שימוש בדיו או בנייר. בעידן הדיגיטלי לרוב האנשים אין את הכוח או הסבלנות הדרושה כדי לקרוא מאמרי אודות ולהכיר את החברה או הארגון באמצעות טקסט מושקע ומוקפד. בעידן הנוכחי, אנשים רגילים לקבל תשובות מהירות וישירות, ולכן הפקת סרטוני תדמית עונים בדיוק על הצורך הזה. במקום להשקיע במאמר מסוגנן או במצגת מושקעת שיש צורך להציג ולשווק, ניתן להשקיע בסרטון קצר שיעביר את כל המסרים הרצויים בצורה האפקטיבית והמהירה ביותר. האורך של סרטון תדמית נע בין 1 – 2 דקות, ואילו האורך של סרט תדמית עומד על טווח של 5 – 20 דקות. המטרה היא כמובן לייצר תדמית חיובית של החברה או הארגון בפני הלקוחות הפוטנציאלים ובכך להעביר את החזון של החברה.
כל מה שחשוב לדעת לגבי סרטי תדמית
כאמור, מדובר על סרטים קצרים וממוקדים של וידאו גורו, שערוכים בצורה מתוכננת במטרה להציג לצופה את השירותים או המוצרים של החברה, להעביר לו מסרים שיווקיים ולייצר אצלו תדמית חיובית לגבי החברה. כאשר מדובר על סרטון תדמית קצר, נהוג לרוב לקדם אותו באמצעות העמוד העסקי של החברה ברשתות החברתיות השונות. כמו כן, מומלץ לפרסם אותו בעמוד הרשמי של החברה, לשלוח אותו ברשימת התפוצה ולנסות לייצר סביבו עניין ובאז שיווקי. לעומת זאת, כאשר מדובר על סרט תדמית ארוך יותר, נהוג להקרין אותו באירועי חברה, אירועי השקה, כנסים מקצועיים וכדומה. מדובר על דרך נפלאה לקדם את המכירות של העסק, להשתתף בגיוס הון ממשקיעים פוטנציאליים ולייצר שיתופי פעולה עם חברות גדולות ונחשבות בשוק.
סרטי תדמית – כיצד להבטיח את הפוטנציאל שלהם?
על מנת ליהנות מכל היתרונות הגלומים בסרטי תדמית, חשוב להקפיד על סרטים איכותיים ומקצועיים, שמופקים תוך כדי תכנון מוקפד והשקעה רבה. חשוב לעבוד עם חברה ברמה גבוהה שמתמחה בתחום, בעלת וותק וניסיון ומגוון גדול של לקוחות מרוצים שמוכנים להמליץ עליה. כמו כן, חשוב לבקש לצפות בעבודות קודמות על מנת לבחון את הסגנון ולראות אם הוא מתאים לכם.
0 Comments