חלונות ממוגנים

חלונות ממוגנים

לא אחת התפרסם בעיתונות שהחיילים או אנשי הביטחון האחרים ניצלו מפגיעת אבנים ובקבוקי תבערה בזכות העובדה שהיו להם חלונות ממוגנים ברכבים.  בתקופה האחרונה החלו להתקין חלונות ממוגנים גם בבתי אנשים המשתייכים לעולם הפלילי. יותר ויותר מקרים של ירי לכיוון בתים של פושעים נעשו בשנים האחרונות ובבתים בהם לא היו חלונות ממוגנים נפגעו יושבי הבית החפים מפשע.

חלונות ממוגנים

מדוע חלונות ממוגנים

ברוב הבתים בארץ, בעיקר באזורי סיכון כמו יישובים סובב הגבולות עם שכנינו מתקינים חלונות ממוגנים. כל נפילת  פגז פצמ"ר או נשק אחר יכולים לגרום לזעזוע ולשבירת זכוכיות ומסגרות של חלונות. אזור עזה שמתקפות החמס אינן מפסיקות לאורך שנים רבות התקינו חלונות ממוגנים כדי להבטיח את יושבי הבתים כולל בחדר הממ"ד וזאת כדי להבטיח שהזכוכית לא תתנפץ לכל עבר מעבר לסכנה של נפילת פגז או סקאד ופיזור רסיסים שעלולים לפגוע ביושבי הבית, יש גם סכנה של פגיעה מזכוכית שהתנפצה.

חלונות מוגנים מותקנים גם ברכבים שנוסעים על כבישי יהודה ושומרון. פלסטינאים שרוצים לפגוע במתיישבים יהודים שקבעו את מושבם באחד היישובים הסמוכים לכפר שלהם משליכים על מכוניות אבנים, סלעים, בקבוקי תבערה ואפילו משתמשים בנשק מה שעלול לנפץ את חלונות הרכב וכדי למנוע נזקי גוף מהנוסעים בו כדאי ורצוי להתקין חלונות ממוגנים. כל הרכבים של שירותי הביטחון כמו הצבא, משטרה/מג"ב השב"כ ורכבים של אזרחים הנושאים תפקידים ביטחוניים חלונותיהם ממוגנים. רכבים אלו נכנסים ל"קן צרעות" של תושבים ערבים כדי לעשות את עבודתם והסיכון לפגיעה ברכבים ללא  חלונות ממוגנים גבוה ומסוכן.

שימושים נוספים – הגנה נגד הטבע וגם אפשר לעשות אותם יפים…

בעולם יש יותר ויותר פגיעות של זכוכיות שמתנפצות בעת רעידות אדמה. בזמן האחרון כל קבלן שבונה בניינים רבי קומות נדרש לקחת בחשבון שעלולה להיות גם בישראל רעידת אדמה ואחד האמצעים הראשונים שנעשים כדי למנוע נזקים גם במקרה של רעידת אדמה חלשה זה התקנת חלונות ממוגנים.

כדי לעצב בצורה יפה חלונות ממוגנים, שמטבעם אינם עדינים ויפים, אפשר להדביק על הזכוכית טפט ייחודי כזה שלא יסתיר את האור מבחוץ, לא יטשטש את הנוף אבל בזמן אמת, כשהזכוכית תתפזר, יהווה חלק מאמצעי הבטיחות.

אינטרנט וטכנולוגיה בית הכנסה נוספת נדל"ן ומשכנתא עסקים ועבודה פיננסים - כללי צרכנות חכמה שוק ההון
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מתכננים מינימרקט
כל אדם שמקים עסק יודע כי המשימה היא קשה ביותר ויש המון מכשולים שעומדים לפנינו. אך יש עסקים אשר יותר...
קרא עוד »
אפר 12, 2019
מוצרי פרסום
אמנם אנשים רבים לא יודעים זאת, אך דרך נהדרת לשווק שירותים של חברה כזו או אחרת הנה שימוש במוצרי פרסום....
קרא עוד »
דצמ 11, 2016
שיפוץ המטבח שלך: יסודות מפתיעים לשיפוץ ללא רבב
יציאה למסע שיפוץ מטבח יכול להיות מרגש אך מורכב. בעוד שרובם מתמקדים במובן מאליו - עיצוב ומכשירי חשמל,...
קרא עוד »
ינו 08, 2024