טיפים לפתיחת עסק מוצלח וקידומו

שיווק עסקים קטנים ובינוניים

כאשר אתם פותחים עסק, אתם רוצים שהעסק שלכם יצליח ושהלקוחות יכנסו כל הזמן, וחשוב מכל שהמקום שאותו אתם מנהלים – לעולם לא יישאר ריק.

אם למשל פתחתם חנות, אתם רוצים לדעת כיצד תוכלו לשווק ולפרסם את החנות שלכם, אך עדיין לעשות זאת מבלי שהדבר יפגע בסדר היום שלכם, בשעות העבודה, ושההשקעה בפרסום ובמשיכת הלקוחות לחנות, לא תגזול מכם זמן רב ובוודאי שלא תוסיף למטלות היום יומיות שלכם.  

אז כיצד עוזרים לפרסום החנות שלכם מבלי לבזבז זמן רב? ומהם הטיפים שיעזור להצלחת העסק שלכם?  הכל בהמשך.

הקדישו שעה ביום לפרסום ושיווק החנות – רבים מבעלי עסקים שרוצים לבצע את שיווק העסק לבד. ואכן ניתן לשלוח מיילים, ניוזלטר, לשווק טלפונית את העסק, ולנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי לשווק את העסק במהלך היום. חשוב להקדיש שעה ספציפית ביום לשיווק החנות שלכם. בשעה זאת תוכלו לעבוד בצורה מסודרת יותר, מבלי לפגוע בסדר היום שלכם.

השקיעו בפייסבוק ובאתר באינטרנט שלכם – כיום ישנם אמצעים אינטרנטיים שעומדים לרשותכם שבאמצעותם תוכלו לקדם את החנות שלכם. הפייסבוק העסקי קל לתפעול  ותוכלו באמצעותו לקדם את החנות שלכם, ובחינם. גם אתר אינטרנט ניתן לבנות בקלות ואם תקדישו מעט זמן תוכלו לבנות אתר בסיסי שיציג את החנות ואת מוצריה.

בדקו את נראות החנות שלכם מבחוץ ומבפנים – חשוב לבדוק כיצד נראית החנות בעיני הלקוח שלכם. אחד הדברים הכי חשובים מחוץ לעסק זה השלט. שלטים לעסקים בעיצוב מושך עין יכול למשוך לקוחות רבים מתוך סקרנות.

בדקו כי שלט החנות נראה מושך ובולט.

בדקו שהוא מעוצב כיאות.

בדקו שהשלט מקורי ומתאים לאווירה של החנות.תוכנה לניהול עסק

חשוב ששלט החנות שלכם ימשוך את עין הלקוח ויזהר בצורה טובה בשעות הערב. בדקו גם את חלון הראווה וודאו שהוא נקי ומסודר. שנו את חלון הראווה בכל שבוע והפכו אותו למקורי ומושקע. נקו את החנות ואת הכניסה לחנות. שימו לב שהמוצרים אינם מאובקים וכי החנות נראית מושכת ואסטטית.

הקימו מועדון לקוחות – קחו פרטים מכל לקוח חדש שמבצע רכישה בחנות שלכם. הקמת מועדון לקוחות תעזור לחנות שלכם לשמור על קשר עם לקוחות ולהחזיר אותם לרכוש בחנות. באמצעות המועדון תוכלו לשלוח הודעות על מבצעים, לבשר על מכירות מיוחדות, ולהחזיר את הלקוחות לעסק בכל זמן. הכינו כרטיסי מועדון יפים, ולאחר מילוי הכרטיס על ידי הלקוח, העבירו את השמות לרשימה מסודרת במחשב שבאמצעותה תצרו קשר עם חברי המועדון בעתיד. בבוא העת, שלחו סמסים  שנשלחים אוטומטית לחברי המועדון, אך לפני השליחה חשוב לוודא עם הלקוחות כי הם מעוניינים בקבלת סמסים, דואר אלקטרוני או מכתב.

ארגנו מכירות מיוחדות, אירועים, והשקות – חשבו על סיבה מיוחדת למסיבה: אירוע מבחינתכם היא דרך להזמין את הלקוחות שלכם לחגוג וכמובן גם לבצע רכישות. "השקת קולקציה חדשה" למשל היא סיבה להזמין את כל הלקוחות, את הרחוב, את השכנים ואת כל החברים להגיע לחנות, גם "אירוע פתיחת הקיץ", "סוף החורף"," אמצע האביב" ו"נחיתת היבחושים" –  כל אלה ואחרות הן סיבות מספיקות להתחיל לחגוג.  חשבו על רעיונות לחגיגות, ובכך תוכלו להתחיל בחנות שלכם מסע של חגיגות וסיבות להזמנת לקוחות וקיום מכירות. לקוחות אוהבים שמזמינים אותם לאירועים, בכך הם מרגישים מיוחדים, ואתם יכולים ליהנות מההזדמנות למכור.

אינטרנט וטכנולוגיה בית הכנסה נוספת נדל"ן ומשכנתא עסקים ועבודה פיננסים - כללי צרכנות חכמה שוק ההון
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ציוד ספורט איכותי – השקעה חכמה
אם אתם באים להשקיע את הכסף שלכם ברכישה של ציוד ספורט, אז יהיה כדאי לכם לדעת שאחד הדברים הטובים ביותר...
קרא עוד »
מרץ 14, 2018
פורץ דלתות בבאר שבע
האם אי פעם נתקעת עם דלת ותוהה איך לפתוח אותה? לפעמים, התשובה מורכבת יותר ממה שהיא נראית. עם זאת, פורץ...
קרא עוד »
ספט 19, 2022
הגיע הזמן להחליף את כל הפרזול לבית
מאז ומתמיד בני האדם התייחסו בחרדת קודש אל הבית שלהם וזאת עקב העובדה שהם הבינו כי הבית הוא מרכיב כל כך...
קרא עוד »
מאי 17, 2019