החלטתם שאתם זקוקים לסיוע או ייעוץ בתחום השיווק? הנה כך תבחרו ביועץ או חברת ייעוץ שיווקי שיתאימו לעסק שלכם

הכרות עם התחום שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת יועץ או חברת ייעוץ שיווקי, הוא ניסיון בתחום העיסוק שלכם והיכרות עם השוק בו אתם פועלים.

למה?

  • יועצים עם ניסיון בתחום מסוים מכירים את המתחרים השונים, את הספקים ואפילו את חברות התוכנה שמספקות את פתרונות המחשוב בתחום.
  • זמן הלימוד שלהם את החברה שלכם יהיה קצר יותר ויש להניח שהם יוכלו לספק לכם פתרונות שיווקיים במהירות רבה יותר, ממישהו שרק נכנס לתחום.

יועצים כאלה גם יכירו את החולשות שלכם – במיוחד אם עבדו פעם עבור אחד המתחרים.

מילת אזהרה:

אל תיקחו מישהו שכבר קיבל החלטות עוד לפני ששמע אתכם או למד את החברה שלכם.

  • היזהרו ממישהו שבא עם רעיונות וראש מקובע "כי הוא כבר 20 שנה בביזנס".

במקרה כזה עדיף להביא מישהו שכן צריך ללמוד את התחום, כך שאולי יביא רעיונות חדשים.

יועץ שיווקי עם ראש מודרני

ניסיון הוא עניין חשוב, אבל גם התחדשות.

יועצים שיווקיים חייבים לשמור על ראש פתוח לא רק בכל מה שקשור בשוק והשחקנים שבו, אלא גם בכלי המשחק.

למה הכוונה?

  • יועצים שיווקיים חייבים להכיר את כל אמצעי המדיה החדשים, מרשתות חברתיות ועד אמצעי מכירה מקוונים במכשירים ניידים.

אם מחר ימציאו איזה פטנט חדש – שידעו להשתמש בו.

  • כל נושא הניו מדיה והשיווק הדיגיטלי נמצא היום בידיים צעירות יחסית, בעלות פחות ניסיון שיווקי. חשוב לכן למצוא מישהו שכן יש לו ניסיון, אבל כבר השתפשף גם בתחום זה.

לוחות זמנים

זמן הוא כסף – והרבה כסף.

  • קחו יועץ או חברת ייעוץ שיודעים לתקתק דברים ולעבוד.

קבלו מהם לוחות זמנים מחייבים לכל אחד משלבי העבודה שלהם, ואבני דרך, בהתאם.

אם אתם רואים שהעבודה נגררת ומתמשכת מעבר לסביר, העירו את היועץ שלכם והזכירו לו את מה שהתחייב לבצע או את התוכנית שהתחייב להציג.

ולסיום, משהו שלא רבים מקדישים לו מספיק תשומת לב: כימיה אישית.

קחו אדם שיש לכם דיבור טוב איתו ואתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו. כן, הוא עלול להיות קצת יותר יקר, אבל מה הטעם בתוכנית שיווקית שתקבלו ממישהו שלא תרגישו איתו נח? באמת תוכלו ליישם אותה בלב שלם?

לעוד עצות לגבי ייעוץ שיווקי היכנסו לאתר b144biz פורטל לעסקים


0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *