עקרונות לשילוט מוצלח לעסק
לפני שתבחר שלט אשר ייצג את העסק שלך, חשוב לדעת כמה עקרונות בסיסיים בבחירת שלט שייצג נכונה את העסק שלך.
שלטים לעסקים יכולים לעזור בקידום מכירות, גיוס לקוחות חדשים ועוד. אך ישנם לא מעט שלטים לעסקים שלהם יתרונות מאשר חסרונות . לכן כבעל עסק חשוב לך לנצל את היתרונות ולהתאים שלט שיתאים לצרכיך האישיים. במאמר זה ננסה להבין מהם העקרונות לבחירת שלטים לעסקים.
בטרם תבחר שלטים לעסקים, בין אם זה שלט מואר או שלט מפח, חשוב שתשים לב לדברים הבאים:
בחירת גודל נכון של השלט- יש לבחור את הגודל הנכון של השלט, כך שלט חוצות למשל ימשוך תשומת לב וימוקם במיוחד באזורי צמתים מרכזיים, כדי שלא יפספסו אותם. השלט חייב להיות גדול ומרשים שיעביר את המסר בצורה הטובה ביותר. מידות השלט צריכות להיות מתאימות לאזור בו הוא מוצב, כך שאם מדובר על שלט בכביש מהיר יש להגדיל אותו ולצמצם את הטקסט בו, לעומתו שלט אשר נמצא בעומסי תנועה יהיה קטן יותר ויכיל מידע על העסק ועל השירותים והמבצעים בו.
העברת מסר בצורה הטובה ביותר- יש לחדד את המסר ולהדגיש את המסר בו, וזאת על מנת שיבלוט על פני שלטים לעסקים אחרים, אשר ממוקמים בסמיכות לשלט שלך. כמו כן חשוב ביותר שהמסר יובן, יהיה קצר וקולע, עדיף להשקיע בכמה מילים טובות מאשר בתמונה שלא תעביר את המה שרצינו להעביר.
השלט הוא במה שלכם- השלט הוא הבמה שבה בעלי העסקים, מפרסמים ומשווקים מציגים את המוצר או השירות על פני האחרים. כלומר על מנת שישמו לב אליו, יש צורך להשקיע בו בצורה מרשימה על מנת שיראה ע"י אנשים. התמונה צריכה להיות מלאה, יש לשלב בין השלט לבין עיצובו והטקסט בו, וכן אלמנטים גרפיים שונים. שילוב בין כולם מעביר את המסר שלכם בצורה הטובה ביותר.
בידול השלט- בידול השלט שלך על פני אחרים, עושה את השינוי בינך לבין עסקים אחרים. שימוש נכון בפלטפורמה, תכונות העסק שלך לעומת המתחרים, הם אלה שיעשו אותך שונה וייחודי ויגרמו לאחרים להיכנס דווקא אליך ולא אל המתחרים.
יש להניע את הלקוח לפעולה- המטרה הסופית של השלט שלך, היא לגרום לאנשים לפעול לפעולה ואכן לבקר בעסק שלך. בשלטים חובה להשתמש במילים שיגרמו להנעה, ולהפנות באופן מיידי את הלקוחות הפוטנציאליים לרכישת המוצר או השירות.
אם תקפיד לשים לב לכל אחד מהעקרונות של שלטים לעסקים, תראה תוך זמן קצר איך השילוט שלך גורם ללקוחות להיכנס אליך ולצרוך את המוצר או השירות שלך.