האם אתם ידעים למכור? האם אתם יודעים לפנות אל אנשים? או שאולי הצוות שלכם מהסס כשזה מגיע לסגירת עסקאות? כיום יש אינספור שיטות מכירה שנחשבות יעילות – גם בעולם צרכנות עמוס מוצרים שירותים ומסרים. אם אתם רוצים לשפר ביצועים של צוות העובדים שלכם או לשפר את התוצאות של בית העסק – כדאי שתכירו מושג חדש בשם: אימון מכירות. אבל מה זה האימון הזה?
סדנת מכירות ואימון יעיל – הדרך לכובש מטרות
כל מנהל אזור או מנהל סניף של רשת גדולה או בית עסק, יודע כי בסופו של יום כל המאמצים שנעשים במקום העבודה קשורה למכירה של שירות, מוצר, רעיון וכל אלמנט אחר. אימון מכירתי שמועבר לצוותים או לבעלי עסקים יכול לשפר מאד את ממוצעי המכירה ולספק יעדים גבוהים במיוחד. לכן שווה להשקיע וללמוד. אימון מכירות הוא המפתח להצלחה ולכן רבים מחפשים אחר שיטות לימוד כאלה ואחרות.
מה נלמד בסדנת מכירות?
מי שיבחר סדנא כזאת יוכל להכיר את העקרונות שמובילים את רצפת המכירה. הוא ידע כיצד יוצרים קשר עם לקוח, אין מאמנים צוותים בצורה נכונה, איך מחברים מוכרים אל המוצר תוך הכרות עם הדרך לסגור עסקה או להימנע מלפספס הזדמנויות חשובות. מי שיבחר בסדנא כזאת ידע כיצד 'מנפצים את תקרת הזכוכית', כיצד מעלים מחירים, סוגרים עסקה, מובילים לקוחות אל בית העסק וכיצד מוכרים יותר. כשאתם בוחרים סדנא כזאת שימו לב כי ישנה תכנית הדרכה ברורה שמשלבת בין גישות ושיטות מכירה תוך הכרות עם תאוריות ומתודולוגיות שנוסו והפיקו תועלת. באמצעות מומחים בתחום השיווק והמכירה אפשר להגיע אל יעדים חדשים ומשתלמים יותר.
0 Comments