מטפלים בכל הארץ וגם בעולם אשר מקבלים מטופלים בקליניקה שלהם ועוסקים בנושאים הקשורים לנפש המטופל, הם כאלה שבדרך כלל מתמקדים מאד בעבודתם, ושמים פחות לב לשיווק הקליניקה שלהם וקידומה.

בשל כך, קיים העדר חשיפה של מטפלים לדרכים היעילות שבאמצעותן הם יוכלו לשווק את עצמם, מה שגורם לירידה בהכנסות של הקליניקה ומכאן גם ירידה בפעילות .

כדי שאתם תוכלו לבנות קליניקה פעילה ומשמשגת – חשוב שתדעו כי ישנו שיווק למטפלים שיכול לסייע לכם להבין מה המטופל הפוטנציאלי מחפש כאשר הוא תר אחר טיפול נפשי או קבלת פתרונות התנהגות.

שיווק למטפלים

אבל איך עובד שיווק למטפלים?

שיווק מסוג זה נעשה על ידי המומחים בשיווק ובאמצעי השיווק המתמחים בהקניית הדרכים והכלים לשיווק נכון יותר של מטפלים, ואת הדרך לקדם את עצמם ואת הקליניקה שלהם.

באמצעות שיווק נכון יכולים המטפלים לדעת לייצר תוכן שיווקי אך כזה שיגע בתודעת המטופל, הם מבינים מהן דרכי השיווק הטובות ביותר לשווק את העסק שלהם, כיצד משתמשים ברשתות חברתיות ובאינטרנט לשם השיווק, ובשורה התחתונה: כיצד מגדילים את התנועה בקליניקה.

שיווק למטפלים – זיהוי ההזדמנויות הנכונות

באמצעות שיווק למטפלים יכולים המטפלים לזהות את ההזדמנויות שלהם לחשוף את עצמם מול קהל היעד. מטפלים  מכל סוג יכולים להבין מהן דרכי החשיפה נכונות ביותר עבורם: האם מדובר בפרסום  מפה לאוזן? שיתוף פעולה עם קופת החולים? דרך מאגרי אינדקסים, ברשתות החברתיות ? ומהי שיטת השיווק שכדאי להשקיע בה. באמצעות שיווק כזה מקבלים המטפלים את הכלים להבין היכן נמצא קהל היעד שלהם וכיצד אפשר לפנות איליו.

שיווק כזה מקיף את כלל הנושאים הקשורים לשיווק מטפל וקליניקה, תוך התמקדות בצרכים של כל מטפלים ושילובים עם פתרונות ותועלות למטופלים.

אז אם אתם מעוניינים למלא את הקליניקה שלכם, ולהתחיל לייצר רווחים מהמקצוע שבו השקעתם את מיטב שנותיכם, בין אם מדובר בפסיכולוגיה,  ייעוץ זוגי, פסיכיאטריה ועוד – ייתכן ששיווק למטפלים הוא הצעד הבא שעליכם לנקוט בו על מנת להרחיב את הפעילות שלכם.


0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *