כמה פעמים קרה לכם שגיליתם, שאתם לא מצליחים להעביר את המסר שלכם לכלל העובדים שלכם, כמה פעמים קרה שניסיתם להעביר איזה מסר והוא הגיע רק לחלק קטן מהעובדים ולא לכלל העובדים.

אז נכון, יש מיילים, יש פלאפונים, יש אמצעים אחרים נוספים. אך לפעמים הרבה יותר פשוט לעשות את זה דרך כלים שפונים לכלל העובדים. איך עושים את זה? דרך שלטים דיגיטליים מיוחדים שאמורים לאפשר לכול העובדים לקרוא את המסר ולהבין אותו.

תקשורת פנים ארגונית

עכשיו צריך להבין, שלטים דיגיטליים עוזרים מאוד בכל מה שקשור לתקשורת פנים ארגונית, אך הם לא בהכרח אמורים להתאים לכל מקום עבודה. באופן טבעי יש מקומות שזה מתאים להם יותר ויש מקומות שזה מתאים להם פחות. איפה שיש מעט עובדים, באופן יחסי, אז מן הסתם, אין היגיון בהכרח להשתמש בשלט כזה, למרות שהוא בהחלט יכול לעזור. ניתן להשתמש גם במערכות של דואר אלקטרוני, הודעות SM וכדומה.

שילוט דיגיטלי יכול לעזור במקומות בהם יש הרבה עובדים, מקומות גדולים וכן במקומות שעובדים עם קהל לקוחות באופן צמוד. הסיבה היא, שאם אנחנו רוצים להיות בטוחים שהמסר יגיע לכלל העובדים ולכלל מי שאמור לקרוא אותו, הרי שמן הסתם יהיה הרבה יותר קל אם הוא יופיע על שלט דיגיטלי ויוקרן שם במשך כמה זמן שצריך.

חלק משמעותי מעבודה נכונה ויעילה של ארגון, זה כל מה שקשור לתקשורת פנים ארגונית. הרעיון הוא לא רק אילו מסרים עוברים, אלא כיצד, מתי, באיזו צורה, עד כמה הם ברורים וקלים להבנה. כל הזמן אנחנו יכולים לראות ניסיונות לשפר נקודה זו, מתוך כוונה להביא לידי כך, שהמסרים יועברו בקלות בין ההנהלה לעובדים או בין העובדים לעצמם.

צריך להדגיש פה עוד נקודה משמעותית והיא, לא מספיק לדעת איזה מסר להעביר אלא גם מי מעביר אותו, ולכן צריך לבחון מי אחראי על העברת המסר. הרי מי שאחראי על כך, מן הסתם אחראי גם על השאלה אילו מסרים יעברו ובאיזו תדירות, למי הם יופנו וכיצד.

לסיום, תקשורת פנים ארגונית היא מאוד חשובה לבסס דרכי עבודה נוחים וברורים.


0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *