לא ברור איך אף אחד לא חשב על רשת חברתית לענייני עבודה עד אשר הומצאה לינקדאין? אך זוהי חכמה בדיעבד והיא רק מלמדת אותנו על העוצמה האדירה שיש ללינקדאין בעולם הדיגיטלי. לא סתם מיקרוסופט שהיא אחת החברות הגדולות בעולם עם מחזור מכירות ורווחים של מיליארדי דולרים שילמה על הרשת הזאת 20 מיליארד דולר. זה מלמד אותנו על העוצמה של הרשת ועל כך שמיקרוסופט מאמינה כי לרשת הזאת צפויה עתיד מזהיר. כיום ניתן לומר כי ישנם תחומי עיסוק אשר חייבים להיות עם נוכחות בלינקדאין הם מבחינת העובדים והן מבחינת המעסיקים. הדוגמא הבולטת ביותר לכך היא בתחום ההייטק שם העובדים והמעסיקים לא יכולים לוותר על הימצאות ברשת זאת. אם אתם עובדים המחפשים אחר משרה בלינקדאין הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לעשות זה להשקיע בפרופיל שלכם. עליכם לכתוב אותו באנגלית קודם כל ולאחר מכן להשקיע בו שיהיה מפורט ככל הניתן וללא שגיאות כתיב או תחביר.

חיפוש עבודה בלינקדאין

האם להתמקד רק בלינקדאין?

חשיבות הפרופיל שלכם בלינקדאין היא עצומה ואתם צריכים להשקיע בכך מאוד אם אתם רוצים להבטיח כי הפרופיל יניב לכם הצעות עבודה. כחלק מכך מומלץ לכם לשקול בחיוב פניה אל גורם מקצועי שיעבור לכם על הפרופיל ויוודא כי הוא איכותי וברמה גבוהה. אך אנחנו רוצים לציין כי לא כדאי לכם לשים דגש רק על לינקדאין אלא גם לחפש באפיקים נוספים עבודה. לינקדאין היא רשת חשובה ביותר אך אי אפשר להסתמך רק עליה. כחלק מכך אנחנו ממליצים לכם לחפש עבודה ברשתות חברתיות נוספות וכמובן שאתרי דרושים שם מתפרסמות מאות מודעות כל יום וזהו מקור נהדר למציאת עבודה.

האם לעשות את מודל הפרמיום בלינקדאין?

אחת השאלות החשובות ביותר כאשר אנחנו מדברים על חיפוש עבודה בלינקדאין היא האם להשתמש במודל הפרמיום או לא. אם כן אנחנו חייבים לציין כי המודל הזה לא בהכרח משתלם ואתם יכולים למצוא עבודה מצוינת גם מבלי לשלם על מודל הפרמיום ואת זאת אתם צריכים לקחת בחשבון ולחשוב על כך היטב.


0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *