איך לנהל את הלקוחות עם מערכת c4c

לנהל את הלקוחות עם מערכת c4c

כל עסק שמכבד את עצמו, בוודאי אם הוא עסק בסדר גודל בינוני ומעלה שיש לו מאות או אלפי לקוחות, חייב לעבוד עם מערכות שונות לניהול לקוחות. מערכות שמאפשרות לו לשמור מידע אודות הלקוחות במטרה שבבוא העת הוא יוכל להשתמש במידע זה לצרכים שיווקים שונים.

דוגמא למערכת שמאפשרת לנהל את הקשר עם הלקוחות היא מערכת C4C. מדובר במערכת חדשנית שמאפשרת לשלוט בתקשורת עם הלקוח מהשלב הראשון, כלומר מהשלב בו הלקוח משאיר פרטים והופך בכך לליד עד לשלב בו נכנס למערכת כלקוח לכל דבר שהטיפול בעניינו נמצא בתהליך.

ניקח לדוגמא עסק שמפעיל אתר אינטרנט אשר מאפשר ללקוחות להשאיר פרטים במטרה שיחזרו אליהם. אותם פרטים נכנסים למערכת ואז עובדי העסק יכולים לפעול במטרה למכור ללקוח את המוצר או את השירות של העסק. כך למשל הם יכולים לפנות אליו לברר מה בדיוק הוא רוצה, להחליט האם מדובר בליד משמעותי או בליד שלא יכול להוביל לשום דבר. ככל שהוא ישאיר יותר פרטים ויביע יותר התעניינות כך ברור שמדובר בליד משמעותי. אז ייקבע כמה זמן יש להשקיע בו.

ברגע שהוא נכנס למערכת, אז מצד אחד אפשר לראות מה להציע לו עוד, כיצד לשמור איתו על קשר בעתיד, כיצד הופכים אותו ללקוח קבוע, ומצד שני, מנהלי המכירות והצוותים השונים יכולים לראות כיצד העובדים פעלו אל מול הלקוח. האם הם הציעו לו את מה שהם היו אמורים, כמה זמן השקיעו בו, באיזה מידע הם השתמשו ועוד. כל פרט יכול לעזור גם לקדם את תהליך המכירה ומצד שני, כל פרט יכול להסביר מה בדיוק הם עשו וכיצד.

ניהול לקוחות בעזרת מערכת C4C או כל מערכת אחרת, מאפשר לבחון את העבודה בשני מסלולים (מצד הלקוח ומצד העובד) אלא גם מאפשר ליצור בסיס נתונים גדול אשר יכול לשרת את העסק בצורות שונות:

ראשית, ניתן ליצור דרכו מועדון לקוחות ולהציע לכל מי שנמצא במערכת להצטרף אליו.

שנית, ניתן לשלוח הצעות שונות ללקוחות דרך מיילים או סמסים.

שלוש, אפשר לבדוק מגמות של העסק לאורך תקופה, בעבודה על מוצרים שונים, בחודשים שונים ועוד.

ארבע, ניתן ליצור קשר בין כל המחלקות בשביל לראות כיצד מתבצעת עבודת הצוות בחברה.

חמש, ניתן למדוד עובדים באופן פרטני, וכן אחד מול השני בשביל להעריך את מי משתלם להחזיק ואת מי לא.

כפי שניתן לראות, אנחנו יכולים לעשות שימוש ניכר במערכת C4C במידת הצורך, מה שחשוב הוא לדעת להשתמש בכל הפרמטרים שיש במערכת ובכל המידע שהמערכת אוספת. ככל שנדע לאסוף את המידע ולהשתמש בו בצורה חכמה, כך נוכל להפיק ממנו יותר תועלת ולא נעבוד לחינם. העובדים שלנו יוכלו להשתמש בו בצורה נכונה ולהביא לתפוקות גבוהות של מכירה.

אולי יעניין אותך גם:
איך שימוש בלקוח סמוי ישפר לך את המכירות בעסק?

אינטרנט וטכנולוגיה בית הכנסה נוספת נדל"ן ומשכנתא עסקים ועבודה פיננסים - כללי צרכנות חכמה שוק ההון
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יזמות נדל"ן
לקנות בית פרטי, או דירה, זה חלום של הרבה מאוד אנשים במדינת ישראל, ובצדק, כי מי רוצה לשלם שכר דירה כל...
קרא עוד »
מרץ 18, 2016
צימרים יוקרתיים
עונת החופשות בפתח, והגיע הזמן שתסגרו חופשה כיפית ומפנקת לעצמכם לפני שכל המקומות השווים נתפסים. אם...
קרא עוד »
מאי 18, 2022
יתרונות ברורים שיש ל-Priority
מערכת Priority פועלת כבר מספר שנים בקרב אינספור עסקים שביקשו לשדרג את צורת ההתנהלות שלהם, את תקשורת פנים...
קרא עוד »
מרץ 01, 2021