שירות HelpDesk שכדאי להכיר
מהו שירות HelpDesk וכיצד הוא מסייע לנהל נכון יותר את שירותי ה IT שבארגון? במאמר הבא נסביר יותר על השירות שחשוב להכיר כדי לנהל טוב יותר את סביבת העבודה:
HelpDesk הוא שירות שמאפשר כלי ניהול מעולה לעסקים. השירות נותן פתרונות ייחודית לבעלי עסקים, חברות וארגונים, והוא מאפשר את כל מה שצריך כדי לנהל שירותים של יחידות מערכות מידע, כאשר השירות חדשני ועוצמתי והוא מנהל בנוסף קריאות באמצעות תוכנה אוטומטית מתקדמת.
מה יכול שירות HelpDesk לעשות עבור הארגון שלכם?
ניהול קריאות שירות – השירות מאפשר ניהול קריאות שירותי תמיכה על מנת לבצע תהליכי קראיה החל מפתיחת הקריאה ועד סופה.
חבילה שלמה – שירות HelpDesk מאפשר קבלת חבילה שלמה למוקדי תמיכה שכוללת קריאות שירות, ניהול בקשות, התמודדות עם שינויים ופתרון בעיות.
התאמה אישית – המערכת של HelpDesk מבצעת תמיכה והתאמה אישית וחשוב מכל: גמישות שעונה על כל צורך ודרישה. בנוסף לשירות ניתן לשלב יישומים שונים כמו יישומי צד שלישי.
נתוני מאגר מידע – באמצעות השירות ניתן ליצור מסד נתונים שמתאים לתומכים וגם למשתמשי הקצה. בנוסף השירות מקנה למשתמשי הקצה לפתוח קריאות שירות, לצפות בקריאות קודמות , להתחיל שיחת צ'אט עם תומכים, ולבצע מגוון פעולות בשירות עצמי.
ניהול אוטומציה – ניהול HelpDesk מאפשר לבצע ניהול של תהליכים טיפוליים, לנתב שיחות, לבצע סדרי עדיפויות ולייצר טפסים רלוונטיים ומשתנים.
ניהול מלאי – השירות עוזר לנהל את כלל הנכסים שישנם ברשת, כולל שרתים, תוכנות, התקנים ותחנות עבודה. בנוסף ב HelpDesk ניתן לשלוט מרחוק ולנהל באמצעותו כל קריאת שירות. המערכת של השירות מאפשרת גם יכולת שליטה ובקרה ברשת תוך ניהול תהליכים ושירותים.
ניהול תצורה – שירות זה מאפשר גם ניהול מלאי, וניהול תצורה הכולל גם מיפוי גרפי. בנוסף, באמצעות ניהול השירות ניתן לגלות רשתות אוטומטיות שמאפשרות סריקה וגילוי נכסים.
לסיכום, שירות HelpDesk הוא שירות חובה לכל מי שרוצה לנהל את ה IT שבארגון בצורה טובה יותר, לאפשר תמיכה רחבה יותר בלקוחות, ולדעת למנף פניות של לקוחות למכירה תות הפקת דוחות אפקטיביים לארגון.