בעבר, לוחות המודעות הקלאסיים היו הלוחות השכונתיים, אלה שהיה נהוג להדביק עליהן מודעות מסוגים שונים, בין אם זה מודעות על אירועים קרבים, מופעים והרצאות, מודעות אבל על תושבי האזור אשר הלכו לעולמם, מודעות דרושים או מודעות על אנשים שמציעים דירה או רכב למכירה.

לוח מודעות דיגיטלי

היום אנחנו יכולים לראות לצד לוחות מודעות שכאלה, גם לוחות מודעות דיגיטליים. הרעיון של לוח מודעות דיגיטלי הוא שונה מלוח מודעה רגיל בכמה היבטים. הוא פונה בדרך כלל לחברות ועסקים בינוניים וגדולים, הוא מציע אפשרות לפרסום בפני קהל רחב יחסית וכן הוא מציע אפשרות לפרסום למשך כמה רגעים בכל סבב של פרסום, כלומר הוא לא מציע אפשרות פרסום בלתי נגמרת כמו לוח מודעה קלאסי, בה אנחנו תולים את המודעה והיא יכולה להיות מונחת שם ימים, שבועות ואפילו חודשים.

לוחות מודעות דיגיטליים, הם למעשה מסך ענק שתלוי במקום מסוים, בדרך כלל בצומת מסוימת, מעל מבנה או בכל מקום אחר, על פי רוב, מאחר ומדובר בלוח יקר יחסית, אז ההתקנה שלו תתבצע באזור שעוברים בו הרבה אנשים מתוך כוונה שתהיה לו אפקטיביות רבה. עם זאת, צריך לומר שאנחנו יכולים למצוא לוחות מודעות דיגיטליים שפונים אל קהל ספציפי ואז הם כנראה יותקנו במקומות מאוד מצומצמים, למשל אם קופת חולים רוצה לפרסם מוצרים ושירותים מסוימים, אז סביר להניח שהיא תתקין שלט כזה בסניף של הקופה ושם היא תריץ את הפרסומות שלה. באופן טבעי, הלוח יהיה יותר קטן וממוקד, מאחר הוא פונה אל קהל ספציפי.

נקודה חשובה שצריך לומר לגבי לוח מודעות דיגיטלי, מצד אחד, חברה שמפרסמת בו, זוכה לחשיפה מאוד גדולה, במיוחד אם הלוח תלוי בכיכר העיר או בצומת גדולה. מצד שני, אנחנו צריכים לזכור, שעל פי רוב בכל לוח כזה, יש כמה וכמה חברות שמפרסמות בו זמנית, כך שכל חברה זוכה לדקה אולי פחות בסבב פרסום אחד. מה שאומר, שהרבה פעמים, הקהל זוכה לראות את הפרסומת בחטף, אלא אם הוא מתעכב להתבונן היטב על הלוח בשביל לראות את הפרסום.


0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *