רוב העסקים מנסים לחסוך לא פעם בעלויות ומאידך, מסתבכים עם רשויות המס, מאבדים עובדים שלא קיבלו את משכורתם בזמן או פשוט מתנהלים לא נכון. הם עושים הכול, משקיעים לא מעט ועדיין הבעיה לא נפתרת, הגרעון גדל וכך גם העברת הדוחות לרשויות המס שגויים לא פעם. נשמע לכם מוכר? מכירים אנשים שבחרו לעשות זאת בשיטת עשה זאת בעצמך ונקלעו לקשיים? כדי שזה לא יקרה גם לכם, להלן טעויות שאנשים עושים בבחירת תוכנה להנהלת חשבונות ומה לעשות במקום.
הבנתם נכון, תוכנה לניהול חשבונות מאוד אינדיווידואלית ומשתנה מאחד למשנהו, כדי שתדעו לבחור נכון, בואו קודם נדבר על טעויות בבחירת תוכנה לניהול חשבונות.
טעות מס' 1: בחירת תוכנה שאינה זמינה דרך ענן
אי בחירת תוכנה להנהלת חשבונות הינה בגדר טעות מכיוון שלרוב, לא ניתן לסקור כספים נכונה, אבל גם לא נין לשפר שיתופי פעולה עם חברי הצוות בארגון. בפרט אם מדובר בארגונים שהמיקומים הגיאוגרפיים שלהם שונים או רחוקים. כמו כן בחירה של תוכנה שאיננה זמינה דרך ענן עלולה לגרום ללא מעט בעיות.
אז מה עושים?
בחירת תוכנה לניהול חשבונות ללא ענן תעייף אתכם, חד משמעית, תוכנה לניהול חשבונות ישנה תשאב מכם הרבה אנרגיה, מאמץ מיותר ושעות נוספות שתצרכו לשלם לעובדים. כדי שזה לא יקרה, אולי כדאי לדבר על תוכנת ענן שתחסוך לכם לא מעט כסף, זמן, עבודה ושאר משאבים. באמצעות הענן תוכלו לגשת לנתונים בקלות בדיוק כפי שאתם ניגשים ובוררים את חשבון הבנק שלכם, עושים קניות ונגישים בצורה קלה לכל השאר באמצעות המכשיר הנייד ובפרט אם המחשב לא ממש בהישג יד או שאתם לא רוצים לשאת אותו אתכם לכל מקום. כאמור, כונן קשיח מזמן שכבר לא הפתרון המרכזי.
אז אם נמאס לכם לשלם המון כסף על גיבויים, לשלם המון כסף לתמיכה ולא לראות הצלחות, הנה עוד סיבה מדוע ראוי לעבור כבר עכשיו לציוות של תוכנה אל ענן- הכול מסונכרן, הכול פשוט ובעיקר נחסכות לא מעט עלויות.
0 Comments