אם אתם בעלי עסק, אתם בוודאי יודעים שהלקוחות יגיעו אליכם לאחר תהליך חשוב של פרסום ושיווק בית העסק. אבל רגע לפני שאתם מתחילים לפרסם – חשוב שיהיה לכם כיוון ברור לגבי הדרך שבה תמתגו את העסק מול קהל הצרכנים העתידי שלכם. לשם כך דרוש מיתוג.
מיתוג לעסק הוא תהליך בו יוצרים שפה ברורה של המוצר או השירות שאתם מציעים מול קהל היעד – הלוא הוא הלקוחות שלכם. בכך אפשר ליצור מוצר שניתן לזהות בקלות, להפוך אותו לזכיר ולכזה שקהל היעד שאיליו אתם פונים – יזדקק לו. אבל מהו תהליך המיתוג? והאם כדאי לבחור בחבילות מיתוג לעסקים?
לפני הכול חשוב לדעת ולהבין – מה זה מיתוג?
מיתוג הוא תהליך שמטרתו לייצר ערך של מוצר או שירות עבור קהל הצרכנים. למעשה מדובר בדרך לייצר טון ושפה נכונים שייגעו ללקוח בנקודות התורפה ויספקו לו את המענה עבור מה שהוא חיפש. בכך אפשר למצוא רשתות סלולריות ממותגות, מזון ממותג, מוצרי תקשורת, ביגוד ובעצם כול מוצר אחר שהפך למוכר ומזוהה בקרב קהל הצרכנים.
תהליך זה הנועד לייצר שפה שתאפשר יצירת תדמית נכונה מול הלקוח שאינה שלילית, אך גם כזאת שממלאת צורך חשוב אצל הלקוחות. בכך ניתן למתג שירותי מחשוב עבור חברות וארגונים, החלקות שיער בקרב נשים מקורזלות, ירקות אורגניים עבור שומרי הבריאות, ומזון מעולה לכלבים עבור מי שזקוק למזון רפואי לבעלי חיים. המיתוג הוא של כל מוצר או שירות בכל תחום ועבור כל קהל יעד.
מהי חבילת מיתוג
מי שירצה שהמומחים יצרו תדמית נכונה של המוצר או השירות שלו מול קהל היעד, חשוב שיבחר את חבילת המיתוג של טלי סיני שכוללת עיצוב גרפי, עיצוב אתרים, בנייה ועיצוב לוגו, כתיבת עמודי נחיתה, עיצוב שלטים, עיצוב פליירים וכרטיסי ביקור. את תהליך המיתוג מבצעים באמצעות כלים עיצוביים כמו גם תוכן נכון ומדויק בעוד שהמומחים בתחום ידעו לשלב כתיבה נכונה, רעיונות מעולים, קונספט לפרסום ושיווק ושאר כלים למיתוג נכון ומתאים עבור משיכת קהל הצרכנים אל בית העסק.
0 Comments