יש לך רעיון והוא מצוין. יש לך גם צוות טוב ותכנית עסקית משובחת. עכשיו נשאר להפגיש את המשקיע עם כל זה ולשכנע אותו להישאר אתך. פרזנטציה מלווה במלל משכנע היא הדרך הטובה ביותר וכדאי לעשות את זה באמצעות מצגת עסקית למשקיעים. המצגת מבוססת על שקופיות אבל העיקר הוא המלל שלך שמלווה אותן. אל תיתן לשקופיות לדבר במקומך, הן כאן כדי להוסיף על מה שתספר. וסיפור טוב הוא שם המשחק. להציג למשקיעים את העסק ולתבל את ההצגה בדיבור המשכנע שלך.

מצגת עסקית למשקיעים – קצר ולעניין

בשלב הראשון עליך להקפיד שהשקופיות מכילות מעט  מלים. משפט אחד טוב וממצה עדיף על הרבה מלים. אתה מגיע מוכן עם מלל משכנע שמלווה את ההצגה של העסק למשקיעים. המצגת מבחינתך היא מעין ראשי פרקים שמובילים אותך לספר סיפור מעניין על כל שיקופית. למשל, תרשום בשיקופית שהזמן של הלקוח הוא חשוב ובנאום המקביל שלך תספר על לקוח שהצלחת לתפוס משום שכיבדת את הזמן שלו, או שהפטנט שלך לקיצור זמן המתנה העלה את מספר הלקוחות שסגרו אתך עיסקה. מצגת עסקית למשקיעים צריכה להיות מתומצתת ומלווה בסיפור עסיסי שלך כנואם.

כשתגיע לשיקופית המציגה את הצוותים, הקפד שיהיו בה תמונות של אנשי הצוות יחד עם שמות. התמונות יאפשרו לך להשתמש בהומור והומור יכול להחזיק את הקשב של המשקיע. זכור שהוא רואה ושומע הרבה מנהלים שרוצים את כספו ועליך להשאיר אותו בקשב גבוה. קודם כל תגרום לו לחייך ואחרי כן הוסף משפט או שניים על תכונותיו המופלאות של כל אחד מאנשי הצוות. הראה לו שאתה אוהב אותם. מצגת עסקית למשקיעים יכולה להשפיע באופן משמעותי על משקיע שמאמין ביחסי עבודה טובים עם הצוותים. שוב, עליך לדאוג שהמלל שלך מוכן מראש והצגת השקופית רק מציתה בך את המלל המתבקש. היא עדיין קצרה וקולעת. השקופית האחרונה, אגב, מכילה תודות למשקיע באופן אישי, על שהגיע, על שהקשיב ועל שנתן את ההזדמנות. כאן מותר לך קצת לפרט, בסך הכל הוא הקשיב לך.

 


0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *