לא רבים מודעים לכך אך בעולם העסקים יש מחזוריות שבה הגדולים הופכים לקטנים והקטנים הופכים לגדולים. כך בשנות ה-90 רבים היו בטוחים כי לחברת הספרים האלקטרונית אמזון אין כל סיכוי מול חברת הענק ברנס אנד נובל. באותה מידה רבים חשבו כי בלוקבאסטר תישאר אתנו לנצח נצחים ויש לזכור כי סביר להניח כי מי שנולד בשנות ה-90 כלל לא מכיר את החברה הזאת. לכן כאשר אנחנו מדברים על מותגי הספורט הגדולים בעולם אנחנו צריכים לזכור כי כרגע הם הגדולים ביותר אך אף אחד לא מבטיח כי כך הם אכן יהיו גם עוד עשר או חמש שנים. אין ספק כי המותגים הגדולים צמחו להיות כל כך גדולים בגלל ניהול נכון אך גם בגלל הרבה מזל ואי אפשר להתעלם מכך כאשר אנחנו מנהלים דיון בשאלה מדוע הם זכו להצלחה כל כך גדולה.
מה עדיף מותגים יפים או נוחים?
אם אתם מחליטים לקנות מותגי ספורט אתם חייבים לשאול את עצמכם האם אתם מעדיפים שהמותגים הללו יהיו נוחים או יפים? אם כן אין ספק כי לכל אדם יש את ההעדפות שלו וזה בסדר גמור ואי אפשר להתווכח על טעם וריח. אך אנחנו חייבים לציין כי אחת הסיבות שהמותגים המובילים כל כך מצליחים זה בגלל שהם משקיעים גם בנוחות וגם ביופי. על כן אם אתם מחליטים לקנות את אחד המותגים הגדולים כמו נייקי, ריבוק, ניו באלאנס או אחרים אתם צריכים לצאת מנקודת הנחה כי המותגים הללו יהיו גם יפים וגם נוחים ועל כן זהו צעד כל כך חכם לקנות אותם.
האם אני צריך להתרשם מהמפרסמים של מותגי הספורט?
אי אפשר לדבר היום על מותגי ספורט מבלי להזכיר את העובדה כי לכל מותג יש מפרסם מוכר וידוע מעולם הספורט אשר מפרסם אותו. אין ספק שכאשר אנחנו ילדים אזי למפרסם הזה יש השפעה גדולה עלינו, אך ככל שאנחנו מתבגרים כך ההשפעה הזאת הולכת ופוחתת וניתן לומר כי כדאי להתרשם מאיכות המותג ולא מהשאלה מי מפרסם אותו.
0 Comments