איך בוחרים מתקני תצוגה
מתקני תצוגה הם דבר חשוב מאוד הן עבור שיווק של עסקים וחברות בתערוכות ספציפיות והן עבור שיווק ופרסום באופן כללי של כל עסק או חברה. כיום, כמעט בכל מקום שאליו הולכים ישנם מתקני תצוגה שונים. חשוב מאוד לדעת כי בטרם בוחרים מתקני תצוגה הן עבור תערוכות והן עבור שיווק ופרסום שלא קשור לתערוכה, יש צורך לעשות זאת בצורה נכונה, על מנת שמתקני התצוגה אכן יהיו יעילים, פרסומיים, שיווקיים ואיכותיים.
כיצד בוחרים בצורה הטובה ביותר מתקני תצוגה
לכאורה, בחירת מתקני תצוגה נראית כדבר קל ופשוט. ישנם לא מעט נותני שירות בתחום ומה שצריך לעשות, זה פשוט להגיע לאחד מהם ולבחור את מתקני התצוגה המתאימים לך. אולם, אין הדבר נכון. בחירת מתקני תצוגה נכונים ומתאימים, מתחילה עוד בטרם מגיעים אל נותן השירות בכדי לבחון את מתקני התצוגה המוצעים באופן ממשי. בחירה נכונה של מוצרי תצוגה, מתחילה בהגדרת תקציב רלוונטי לרכישתם. לאחר שיש תקציב, ניתן להתחיל לחשוב על איזה מוצרי תצוגה יתאימו לחברה או לעסק שלכם ביותר. חשוב שתשאלו את עצמכם האם אתם זקוקים למוצרי תצוגה תדמיתיים או שיווקיים, האם מתקני התצוגה אמורים להציג מוצר או שירות, האם מוצרי התצוגה שלכם מיועדים באופן ספציפי עבור תערוכה כלשהי, או שמא הם מיועדים לשילוב במתחם אשר מכיל את העסק או החברה ועוד.
מתקני תצוגה התואמים למיתוג החברה
אחד הדברים החשובים ביותר במתקני התצוגה, הוא התאמתם למיתוג החברה. מיתוג החברה הוא הדבר אשר מבדל את החברה והופך אותה לייחודית. לכן, גם מתקני התצוגה הרלוונטיים עבור שיווק ופרסום, חייבים להיות ממותגים באותו האופן שבו ממותגת החברה. מיתוג חזק של חברה, המתבטא בין היתר גם במתקני תצוגה, יוצר אצל הלקוח הרגשה כי מדובר בחברה אשר מתעלה על כל שאר החברות המעניקות את אותם השירותים ולכן, דבר זה מושך לקוחות לבחור דווקא בחברה ובמוצריה. כפי שניתן להבין, בחירת מתקני תצוגה איננה דבר פשוט, אלא דבר חשוב שיש לתת עליו את הדעת, בהתאם לכל הפרמטרים השונים שחשוב לבחון, בטרם בוחרים את מתקני התצוגה.