משרדים להשכרה בתל אביב
תל אביב היא ללא כל ספק העיר שנחשבת לתוססת ביותר במגוון של תחומים והיבטים. בה מרוכזות חברות גדולות, בינוניות וקטנות כאחד, שם מתנהל המסחר ולמעשה הכלכלה של כל המדינה מושפעת ממה שמתרחש בה ובסביבה שלה. בנוסף מבחינה גיאוגרפית תל אביב נחשבת למרכז של המרכז ולכן עסקים רבים מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב.
תל אביב היא עיר נגישה שכן יש בה 5 תחנות רכבת באזורים מרכזיים ובקרוב ייפתחו תחנות נוספות של הרכבת הקלה מה שיהפוך אותה לנגישה עוד יותר. בנוסף לעיר תנועה ענפה של אוטובוסים ומוניות שירות ולכן עובדה זו מקלה הן על לקוחות שמגיעים לעיר והן על העובדים בעיר. גם מבחינת חניה יש המון חניונים גדולים הצמודים למשרדים המרכזיים המאפשרים להחנות את הרכב די בקלות. נוח לבצע בה גם פגישות מחוץ למשרד זאת משום שהיא שופעת בבתי קפה, מסעדות ומקומות המאפשרים לקיים כנסים מכל הסוגים.
בהיותנו מחפשים משרד להשכרה עלינו להעלות בין השיקולים שלנו קריטריונים כמו תקציב, גודל החלל שיתאים לכמות העובדים ולתנועה במשרד, חניה, אבטחה, עלויות נלוות, רמת תחזוקה, נוחות וכדומה.
הנה כמה אזורים מרכזיים בעיר תל אביב בהם ניתן להשכיר משרדים:
-
ציר יגאל אלון – מגדל יוקרתי המשקיף לנוף מרהיב, אזור עם חניה ונגישות מעולה לכלי רכב. סמוך לירידה למחלפים של איילון.
-
דולפינריום – למי שמחפש טיפה להדרים ולהיות ממוקם בין יפו לעיר תל אביב יכול להנות ממיקום מול הים באווירה מדהימה ורגועה. משרדים ברמה גבוהה.
-
מתחם עזריאלי – ציר מרכזי עם נגישות גבוהה הן לרכבים והן לתחבורה ציבורית. המשרדים כוללים מרפסת ומחולקים לחללים גדולים ונוחים לעבודה.
-
מתחם רוטשילד – אחד האזורים היותר מבוקשים של העיר עם חלוקה ל-8 חללים. מטבחון, שירותים, חדר ישיבות כולל אבטחה. חניה בשפע באזור.
אזורים נוספים בעיר תל אביב בהם ניתן להשכיר משרדים הם מתחם סונול, מגדלי אלון, מגדלי לוינשטיין, מתחם הארבעה, מתחם שרונה ועוד.
מה היתרונות של השכרת משרד בתל אביב?
אז כמו שכבר ציינו היתרון המרכזי הוא הנגישות הגיאוגרפית שיש לעיר לכל מי שמעוניין להגיע אליה בין אם זה הגעה מאזורים דרומיים או צפוניים יותר ובין אם מאזור המרכז. בנוסף, יש כאן יתרון שהוא מעט מעבר ומתייחס לנושא המיתוג של העסק. עסק שממוקם בעיר המבוקשת ביותר בארץ משדר רצינות, מקל על עצמו בתהליך גיוס עובדים ולקוחות ומייצר חוזק והשפעה חיובית למותג שלו.