מילת המפתח עבור שיווק יעיל של כל עסק הינה חשיפה. ככל שהעסק ייחשף בצורה גבוהה יותר אל הלקוחות הפוטנציאליים שלו, כך יגבר הסיכוי לרווחיות גבוהה גם כן. דבר זה נכון במיוחד גם לשיווק האקטיבי של עסקים גדולים וקטנים באינטרנט, אך מה ניתן לעשות כאשר אין את התקציב המנופח שיש לעסקים גדולים כמו סופר פארם או קסטרו אשר משווקים בכל הכוח בכל ערוצי המדיה ומקבלים נתחים עשירים של לקוחות בעקבות פרסום זה?
גם חברות קטנות יכולות ליצור חשיפה גבוהה וממוקדת בתקציב הרבה יותר צנוע על ידי פרויקט שיווקי יעיל באינטרנט במקומות עיקריים הרלבנטיים עבור תחום העסק כמו בפייסבוק, בערוץ יוטיוב ובגוגל. מה זה נותן מבחינה שיווקית? כמובן חשיפה וכניסה של גולשים לאתר או לחנות הפיזית של העסק עצמו.
פרסום של העסק גם בפייסבוק
חברות קידום אתרים רבות מציעות היום גם את האפשרות ליצור דף עסקי ופרסום של העסק בפייסבוק. דבר זה מאפשר להיות עוד יותר זמינים עבור הלקוחות הפוטנציאלים, לפרסם כל מיני מבצעים מטורגטים עבורם ולהמשיך להיות בתודעה שלהם כל זמן בו הם בוחרים להיכנס אל הפייסבוק, עם שלל של פוסטים מעניינים במטרה שיהיו כמה שיותר ויראליים ויציפו את הגולשים במידע לגבי העסק ודף הפייסבוק שיהיה אקטיבי ככל הניתן.
גוגל – אם אתה לא שם אתה לא קיים
כמעט אין עסק כיום שאינו מבין את החשיבות שיש למנוע החיפוש גוגל בהפצת הבשורה לגבי קיום האתר או החנות הוירטואלית והמבצעים שהוא רוצה לקדם באמצעות מנוע חיפוש זה. בתור המקום העיקרי אליו מתנקזים גולשים רבים בחיפוש אחר מוצר או שירות מסוימים, כדאי מאוד להיות ברשימה של העסקים אשר עולים בתוצאות החיפוש של כל גולש בביטויים העיקריים. בעזרת עבודת קידום אורגני וקידום ממומן ניתן להקפיץ את האתר גבוה יותר בתוצאות החיפוש, גם עם תקציב שיווק קטן.
יצירה והפצת סרטונים ביוטיוב
זה יכול להיות סרטון תדמית מתוחכם, סרטונים שמרחיבים את המידע לגבי השירותים והמוצרים של העסק או סרטונים משעשעים שתפקידם למשוך את תשומת הלב של הגולשים לקיום של העסק. סרטונים ביוטיוב מסייעים לעסקים רבים להגיע אל רמת חשיפה יותר גבוהה וזאת עם השקעה כספית מינימלית לעומת התועלת שמקבלים בסופו של דבר.
השקעה בכל ערוצי האינטרנט הללו מייצרת אפקט חיובי עבור עסקים קטנים בתקציבים זעומים בהשוואה לחברות הגדולות ומאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים להגיע לרמה טובה של חשיפה באינטרנט ולהגדיל את הרווחיות בצורה משמעותית.
0 Comments