טעויות שבעלי עסקים עושים בבחירת אתר לעסק
בניתם אתר, השקעתם לא מעט כסף והאתר נראה מקצועי ומזמין. למרות כל ההשקעה, הטלפון שלכם לא מצלצל ולו פעם אחת, מערכת ההזמנות שלכם ריקה ואילו הלקוחות הפוטנציאלים שלכם נוהרים אל ההצלחה ובוחרים את המתחרה שליד. נשמע לכם מוכר? האם גם אתם השקעתם או משקיעים בהליך קידום אתרים אורגני שלכם ולקוחות מסרבים להגיע? בואו נדבר על טעויות שבגללן העסק שלכם תקוע ומסרב להגשים לכם את ההצלחה שלה ייחלתם.
טעות מס' 1: לא מתאימים בניית אתרים גם לסמארט פון
הטעות הראשונה שנדבר עליה קשורה בבחירת בניית אתר שאינו מותאם לחוויות הגולש. מאוד חשוב לתת על זה הדגשים כי לא מעט אנשים גולשים מהטלפון שלהם ופחות מהמחשב. פתאום, באמצע הגלישה, נתקע הטלפון והלקוח מתייאש ועובר ללקוח הבא.
מה עושים כדי שזה לא יקרה?
יש לוודא שהאתר שלכם עובד עם בהתאמה למכשיר הנייד, כאמור, אופטימיזציה למובייל והצגת התכנים בצורה נוחה ויעילה. זה חשוב מכיוון שאם הגלישה לא נעימה, תקועה או מעכבת, אתם עלולים לפספס לקוח וזה לא מה שאתם באמת רוצים.
טעות מס' 2: לא משקיעים בעיצוב האתר
הטעות השנייה עוסקת בעיצוב אתר, המון אנשים בוחרים אתרים עם עיצוב לא מקצועי, הם בוחרים בניית אתרים לכאורה מושלמת אבל את העיצוב משאירים בצד. זו טעות קריטית מכיוון שאתר מעוצב משול לבית מעוצב, כן שמעתם נכון, אתר שאיננו ייחודי, מבריק, מושך את העין, יגרום ללקוח שלכם לבחור אוטומטית במתחרה המשקיען.
איך באמת בוחרים עיצוב נכון לאתר?
לצד בניית האתר, יש לבחון אתרים שאינם מבוססים על תבנית קיימת, אלא אתרים המושתתים על ידי מומחיות של בונה אתרים. זה חשוב, כי המטרה להעניק לבית העסק שלכם מראה וויזואלי נכון ובעיקר אחד כזה שאיננו דומה לכל שאר האתרים המספקים שירות דומה. גם כאן, יושם הדגש על הפונקציונאליות ועל חווית המשתמש.
בסיכום דבר? אין להתפשר על אתר המותאם לכם, חשוב לצאת מהמשבצת הבנאלית ולהשקיע לצד הממשק הקל והנעים לגלישה גם בחזות וויזואליות. בגדול? הכול בכדי לספק ללקוח שלכם חווית גלישה וגם אפשרות רכישה ויצירת מחויבות בינו לבין המוצר אותו תרצו לשווק נכון.
אהבתם? חושבים שיש לכם מה להוסיף או זקוקים לבונה אתרים שיעשה לכם את החיים קלים ויעזור לכם להשיג כמה שיותר לקוחות? הכול תלויות בבחירות שלכם ובבחירת ממשק אתר נכון שיניב את ההצלחות להם אתם זקוקים.