למה הפרסום בחשבון הפייסבוק שלך הוגבל? הכל כאן!
יש אנשים שאומרים שפייסבוק הוא כמו מסיבת יום הולדת: כולם רוצים להיכנס, אבל יש מי ששומר בכניסה. ומה קורה כשחשבון הפייסבוק שלך נשאר מחוץ לדלת? נכון, הרבה פעמים זה מרגיש כאילו מישהו שלח את הזימונים לחגוג ואתה לא קיבלת את ההזמנה. אז מה זה אומר בכלל כשהפרסום שלך הוגבל? והאם יש אפשרות לחזור לשם? בואו נצלול פנימה!
מה ההגבלות האלו עושות?
כשהעיניים של פייסבוק מתמקדות בך, אל תבנה עליהם להסתכל באדישות. הכוונות שלהם טובות – הם רוצים לשמור על הקהילה בטוחה וידידותית. אבל לעיתים, מה שנראה להם כמחויבות, יכול להיראות לך כהגבלה. במיוחד כשזה מגיע לפרסום.
אז למה זה קורה?
הנה כמה סיבות עיקריות להמציאות הלא נעימה הזאת:
- תוכן לא מתאים: פייסבוק רוצה שהפוסטים שלך יהיו מתאימים לקהל הרחב. אם הם מוצאים משהו שנראה לא הולם – לכו תסבירו להם שזה רק תכליתי.
- הפרות של כללי הקהילה: כמו שאתם שומרים על חוקי התנועה, פייסבוק שומר על כללים משלו. אם אתה מפר את החוקים, כנראה שתשפוט.
- דיווחים ממשתמשים: אם מישהו עשה לך "דווח" על פוסט – זה יכול להוביל להגבלת פרסום. יכול להיות שמישהו לא הבין את ההומור שלך.
- חשש מהונאות: פייסבוק לא מהססים לחסום פרסומות שהן "חשודות". גם אם כל מה שעשית היה לשתף תמונה של חתול עם כובע.
איך אני יודע אם יש לי מגבלות?
זה די פשוט – בפייסבוק כל אחד פותח חשבון כדי להיות מותג. אם חשבון שלך הוגבל, מקובל לדעת על כך על ידי קבלת הודעה בצורת מתאוות באור אדום. ואכן, פייסבוק לא מהססים לשלוח מיילים על כך.
אז מה עושים כשזה קורה?
אל תדאג, כשרגליך לא נוגעות באותו הכביש יש עוד דרכים לראות את האור:
- קריאה על הכללים: קח הפסקה מהשיווק ועיין בכללי הקהילה של פייסבוק. דע מה עשית לא בסדר.
- תיקון פוסטים: אם זיהית פוסטים בעייתיים, פשוט מחק אותם. אל תיתן לפוסט אחד להרוס את המוניטין שלך.
- שיחה עם התמיכה: תרגיש חופשי לפנות לתמיכה של פייסבוק ולברר מה קרה ולמה.
שאלות נפוצות בנושא ההגבלות
1. מה קורה אם הגבלות לא נפתחות?
אם מדובר בהגבלה ממושכת, שווה לפנות לתמיכה של פייסבוק > להתעקש ולשאול מדוע.
2. האם ניתן להחזיר את המצב לקדמותו?
במקרים מסוימים, עם קצת מאמץ בצד שלך, ניתן לשבוע במצלמה.
3. האם תוכן מקורי עוזר?
כן! תוכן ייחודי וכנה יגרום לפייסבוק לראות אותך באור חיובי יותר!
4. האם זה קורה לכולם?
לא, אבל בהחלט יש הרבה אנשים שנולדו עם "קללה של פייסבוק".
5. האם אני אקבל התראות על כך?
בוודאי! באמת שאין סיבה לדאוג, זה מגיע עם המיילים הכי מעצבנים.
מה עובר על המחשבה?
אם תמצא את עצמך במצב הזה – אל תאבד את התקווה! ההגבלות הללו יכולות להיות רגעי משבר, אבל קחו את הזמן ללמוד, לתקן, ולהתפתח. חשוב לזכור כי פייסבוק נועדה להיות מקום פתוח לפיתוח קשרים וגם לטפח את הקשר עם הקהל שלך.
סיכום: להמשיך להתקדם!
מגבלות פרסום בפייסבוק עשויות להרגיש כמו משטר נורא, אבל זה חלק מהמשחק. אם תפסיקו להילחם בהן ותשתמשו בהן כהזדמנות לשפר את התוכן שלכם ולבנות קהילה כנה ומרגשת, תראו את הפירות. קדימה, אל תתנו להן למנוע מכם להיות הכוכב הבא של הרשת!
0 Comments