ויזה כאל היא חברה המנפיקה כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב, והיא עוסקת בסליקת עסקאות באשראי ללקוחות עסקיים. החברה שייכת לבעלות משותפת של בנק דיסקונט ובנק לאומי, ולה מערך שירות לקוחות רחב עם 1500  עובדים המועסקים בחברה.

כיום ישנם לקוחות רבים לחברה המתנהלים מולה במגוון מישורים ביניהם – אחזקת כרטיסי אשראי, מכונות  סליקה, הלוואות, תכניות אשראי, עסקאות קרדיט, פריסות תשלומים ועוד, ולכן יותר ויותר אנשים מעוניינים בשירות לקוחות טוב ויעיל מול חברת האשראי ויזה כאל.

אז כיצד ניתן להתנהל נכון מול חברת האשראי?

כדי להתנהל נכון מול ויזה כאל או מול כל חברת אשראי כיום, חשוב לנהל נכון את טפסי האשראי, ההסכמים מול חברת האשראי, לדעת כמה ריבית הנכם משלמים על עסקאות בתשלומים, לתעד שיחות עם נציגי שירות, ולשלוט בכספים ובהלוואות ועוד.

שירות נט – עוזר לדעת מה קורה בחשבון האשראי וכיצד

בזמן שאנשים רבים אינם יודעים מה קורה בכרטיס האשראי שלהם, כמה ריבית הם משלמים על הלוואות או אשראי, ומה היו ההסכמים מול חברות שונות, שירות נט, הוא שירות חדש המאפשר שליטה טוטאלית בכרטיסי אשראי ושירותים שונים.

כיצד עוזר לנו שירות נט בהתנהלות מול ויזה כאל?

שירות נט הוא אתר אינטרנט, שנוסד על ידי דב מורן, ממציא הדיסק און קי, יזם ומשקיע ישראלי. השירות מיועד להתנהלות מול מגוון חברות, והתנהלות יעילה יותר מול מוקדי שירות שונים ברחבי הארץ.

באתר ניתן, דרך מנוע חיפוש חכם, למצוא מגוון מוקדי שירות בארץ בקלות ללא בזבוז זמן, ולמצוא את הטלפון המדויק של כל מוקד, לקבל מיילים נחוצים וכתובות, ולנהל חשבון אישי בו כל המסמכים הנחוצים של כל חברה מולה אנו מתנהלים, לדוגמא: הסכמים מול ויזה כאל, חשבוניות של ויזה כאל, הקלטות של שיחות עם נציגים, וכמו כן נוכל לרשום לעצמינו תזכורות.

בנוסף, ניתן להמליץ על חברות שונות, לרשום חוות דעת, להתעדכן בחדשות עדכניות בשוק, ולצרף חברים חדשים.

שירות נט – מדוע זה כדאי?

שירות נט מסייע לנו לשלוט בהוצאות הכספיות, להבין מה קורה בכרטיסי האשראי שלנו, בחשבון הנייד, בחשבון הבנק, ולנהל את הזמן שלנו מול מוקדי הלקוחות של כל חברה שנבחר ללא זמני המתנה ארוכים, עם מקסימום יעילות ואינפורמציה שמספק האתר.

 


0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *