חשיבותם של סקרים
תאריך: נוב 18, 2018
סקרים טלפוניים, סקרים אינטרנטיים, קבוצות מיקוד ועוד, כולם סקרים שחשוב מאד לבצע בכל עסק, חברה או ארגון.
את הסקרים מבצעות בדרך כלל חברות מקצועיות כמו גיאוקרטוגרפיה אשר יודעות כיצד לבצע את התשאולים בצורה הנכונה והמדויקת ביותר, תוך לקיחת מדגמים לסקרים בדרך שתקנה למנהלי החברות, הארגונים והעסקים אינדיקציה טובה לגבי שביעות רצון הלקוחות שלהם.
ואכן כיום רבים נעזרים בשיטות סקירה שונות על מנת להבין יותר את המתרחש בבית העסק, בזמן שלסקרים ישנה חשיבות עליונה!
אבל מהי חשיבותם של סקרים?
בכל הנוגע לחשיבות של תשאולי וקבלת חוות דעת מקהל הלקוחות, ישנן כמה סיבות מקצועיות אשר בגינן הסקרים מתבצעים:
- שביעות רצון – אחת הסיבות שבזכותם רבים רוצים לבצע סקרים היא קבלת היכולת להבין עד כמה הלקוחות מקוצים מהמוצר או מהשירות שהם מקבלים. סקרי שביעות רצון נותנים לבעלי העסקים אינדיקציה לגבי שביעות רצון הלקוחות שלהם, תוך הבנה מה יש לשפר ומה יש להותיר קיים.
- חוות דעת – גם חוות דעת על מוצרים ושירותים, בין אם חוות דעת חיוביות או שליליות: מאפשרות לרבים מבעלי הארגונים, העסקים והחברות לקבל תמונה מלאה אודות חוות דעת הלקוחות של העסק ובכך להבין מה יש לשפר ולשנות.
- שימור לקוחות – סקרים מסייעים גם לשמר לקוחות ולהבין לאיזה לקוחות שענו על הסקר חשוב לחזור, תוך שיש לדעת מה ניתן לשפר בשירות או במוצר על מנת שהלקוח יישאר חוזר ונאמן לבית העסק.
- שיפור השירות – כאשר סוקרים לקוחות אודות שירות שהם מקבלים ממוכרים, סוכנים, מתקינים או נציגי שירות: אפשר לעשות "בדק בית" ולהבין כיצד מתפקדים העובדים השונים בבית העסק, בחברה או בארגון.
- ידע מקדים – בזמן שמבצעים קבוצות מיקוד אודות דרכי שיווק, פרסום מוצרים שונים ושירותים מסוגים שונים: אפשר לקבל ידע מקדים אודות סיכויי ההצלחה של המוצר ובכך להבין האם כדאי לבצע צעדים שונים או לא.
- שיפור המוצר – כאשר מבצעים סקרים ומקבלים חוות דעת אמתיות, אפשר לגדול וזאת על ידי שיפור המוצר עבור הלקוח.
לסיכום, ביצוע סקרים בבית העסק הינה בחשיבות עליונה, שכן בית עסק טוב הוא כזה שקשוב ללקוחות שלו ויודע למנף ביקורת שלילית ובכך לגדול ולהצליח!
קראו גם: