ייעוץ מס לפני רילוקיישן
ישראל ידועה כאומת ההיי טק עובדה זו יש לה משמעויות רבות, אך נראה כי העיקרית שבהן היא הדרישה העצומה למוח הישראלי. יותר ויותר חברות בחו"ל מגלות את העובד הישראלי ופונות אליו בכדי לעניין אותו בעבודה בחו"ל. לא רק זאת אלא שאין כמעט היום חברה בינלאומית שאין לה נציגות בישראל ופעמים רבות אנחנו רואים כי עובדים רבים מתחילים לעבוד בישראל ולאחר מכן מבצעים רילוקיישן ועוברים אל חו"ל. כך רילוקיישן הפך לדבר נפוץ במיוחד ואנו רואים כי ישראלים רבים עוברים לחו"ל ועובדים שם.
אך שימו לב חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום המיסים לפני הרילוקיישן. בכדי להבטיח כי לא תשלמו מיסים מופרכים ובכדי להבטיח כי הזכויות שלכם תישמרנה כדאי לכם לפנות אל יועץ מס ולקבל ממנו הנחיות כיצד לא לשלם מס כפול. כך תחסכו כסף רב ותנהלו את כספכם בחכמה.
מהי סימולציית מס ומדוע היא כה חשובה?
ייעוץ מס לפני רילוקיישן הוא חשוב ביותר והוא בעל משמעות רבה. ייעוץ המס בנוי מרבדים רבים ואתם חייבים לוודא כי יועץ המס מקפיד לבצע את כל השלבים בכדי להבטיח כי הזכויות שלכם תישמרנה. בין היתר היועץ צריך לבצע סימולציית מס שבמהלכה הוא יבחן כמה תשלמו מס בארץ היעד שלכם. הסימולציה חייבת להיות מקצועית ביותר ועליה להבטיח כי אתם תדעו בדיוק כמה תשלמו. תודות לסימולציה תוכלו לדעת כמה תשלמו וכמה כסף פנוי יהיה לכם לשכור דירה, לשלם למוסדות חינוך ולבצע עוד פעולות רבות. על כן ישנה חשיבות מכרעת ליועץ המס שיעשה לכם את הסימולציה וזאת בכדי להבטיח כי היא תהיה מקצועית וברמה איכותית.
אל תזניחו את הפרטים הטכניים לפני העזיבה
שימו לב ייעוץ מס לפני רילוקיישן חייב להתחשב במכלול הדברים. כך לדוגמא ייעוץ המס צריך לכלול התייחסות לנושא הביטוח הלאומי וכיצד אנחנו מבטיחים כי הזכויות שלנו תישמרנה במוסד זה. זהו נושא שנראה שולי אך אם תחזרו לארץ לאחר הרילוקיישן הדבר האחרון שאתם תרצו שיקרה הוא שיהיה לכם חוב גדול לביטוח לאומי, חוב שכלל לא הייתם צריכים לשלם מראש.