כאיש מכירות מצליח תמיד האמנת כי למכירות פרונטליות היה מאז ומתמיד כוח השפעה גדול יותר לעומת דרכי מכירה טלפוניות, אך בגלל נגיף הקורונה העסק שלך נאלץ להתבסס על שיחות מכירה טלפוניות בלבד. כיוון שקיימת השפעה על תהליכי מכירה פרונטליים וטלפוניים, כדאי שתדע כיצד להעניק לעובדים שלך את הכלים המקצועיים והטובים ביותר לשיפור המכירות, גם כאשר הן מתבצעות באמצעות שיחות טלפוניות.
אחת מהדרכים לעשות זאת היא באמצעות שכירת שירותיו של לקוח סמוי טלפוני, כאשר לאחר שיחת הטלפון שתתבצע הוא יוכל להביע את חוות דעתו המקצועית ולהעניק טיפים ודרכי שיפור שיסייעו למכירות. למה מהלך שכזה יכול לשפר את תפוקת העסק ומתי לקוחות סמויים יהיו יעילים להשגת המטרה העסקית? נרחיב על כך במאמר הנוכחי.
באילו מקרים לקוח סמוי טלפוני יכול לסייע?
לקוח סמוי טלפוני הינו אדם שמתקשר לנציג החברה בצורה סמויה, ומתחזה למעשה ללקוח מן השורה המעוניין בשירות/מוצר של החברה. הלקוח הסמוי יבצע את השיחה עם הנציג בצורה שגרתית ורגילה ללא חשיפתו, כאשר תפקידו הוא לבחון את המענה שהוא מקבל מהנציג ולהציג שאלות ואתגרים שונים כדי לבקר את תגובותיו בצורה סמויה כשלאחר מכן הוא מעביר ניתוח מלא של השיחה לבעל העסק עם התרשמויות והמלצות מקצועיות.
לקוחות סמויים טלפוניים יכולים לסייע לעסקים במגוון בחינות, אם כדי לבדוק את רמת וטיב השירות שהנציגים מעניקים ללקוחות, המידע הנכון והמתאים שהנציגים מספקים בנוגע לעסק, טכניקות המכירה שהנציגים מיישמים בשיחות מכירה וכו'.
מה המטרה של הלקוח הסמוי עבור העסק?
הלקוח הסמוי נועד לשרת את מטרות העסק לייעול ושיפור, זאת באמצעות בחינת איכות השיחה שמתבצעת בין נציגי החברה והלקוחות. לאחר השיחה הלקוח הסמוי מטעם חברת מחקר מעביר את הקלטת השיחה וניתוחה לבעל העסק, שיודע כעת מה החולשות או החוזקות של העסק שלו ומה עליו לשפר או לשמר במידת הצורך.
0 Comments