אחד השלבים בתהליך שמוביל חברה לעבודה שוטפת על פי החוק, זה הרישום שלה. כל חברה חייבת להיות רשומה, בין אם היא חברה פרטית או ציבורית, על מנת שיהיה ניתן להתייחס ולעקוב אחריה במס הכנסה וכן ברשומות נוספות.

עד לא מזמן, הרישומים היו מתבצעים באופן ישיר, בין אם זה על ידי עורכי דין, רואי חשבון או על ידי בעל החברה עצמו. היום, הרישום יכול להתבצע באינטרנט, אונליין, וכך חוסכים לא מעט זמן וטרחה. הרישום מתבצע על ידי עורכי דין שמתמחים בנושא, אחרי שמתבצעת פנייה אליהם דרך האתר לצורך רישום של החברה. כמובן שאחרי שעורכי הדין מקבלים את הפנייה, הם חוזרים אל הפונים ומקבלים מהם את כל הפרטים על מנת שיהיה ניתן לבצע את כל הרישום.

רישום חברה אונליין

כיצד זה מתבצע?

ובכן, כאמור, תחילה מגישים פנייה אל עורכי דין שמעניקים פתרונות משפטיים אונליין, לאחר מכן כשהם חוזרים אל הפונים, הם אוספים את המידע שנדרש לצורך כך. החל משם החברה, זמן הקמה, סוג עיסוק, פרטי התקשורת, כתובת וכדומה.

כל התהליך מתבצע אונליין, המשרד מעביר לעורכי הדין את המסמכים במייל והם מבצעים את הרישום דרך משרד המשפטים באינטרנט. עורכי הדין מלווים את ראשי החברה ברישום, מסבירים להם כיצד לנהוג ומה עליהם לעשות.

בסיום התהליך, מקבלים בעלי החברה את המסמכים אשר מוכיחים באופן משפטי וסופי שהם רשומים כחברה. במקביל עורכי הדין ורואי החשבון מבצעים את כל מה שנדרש מבחינת מס הכנסה ורשויות מס ערך מוסף. כידוע בשביל להיות חברה, לא מספיק להירשם רק במשרד המשפטים אלא יש להירשם בצורה דומה גם ברשויות המס.

נקודה חשובה שצריך לציין, חשוב מאוד שהרישום יתבצע כמה שיותר מהר, וחשוב שהדברים ייעשו במקביל, כך לא יהיה פיגור או בעיה מסוימת ביחס שבין הרישום לתשלומי המס השונים. לכן גם מומלץ להיעזר בעורך דין שמספק פתרונות משפטיים אונליין, על מנת שיסביר כיצד יש לנהוג ומה צריך לעשות לפני, בזמן ואחרי שנרשמים באופן רשמי כחברה בכל הרשומות הנדרשות.

 


0 Comments

כתיבת תגובה

Avatar placeholder

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *