לידים לעסקים – זו המטרה העיקרית שלנו
אם תשאלו כל בעל מקצוע, כל בעל עסק, מה המטרה העיקרית שלו, אז התשובה תהיה ברורה, שורת הרווח. המטרה היא שהשורה הזאת תהיה משמעותית, שכן זה מלמד בין היתר, שהפער בין הכנסות להוצאות הוא גדול.
בשביל לייצר שורת רווח משמעותית, צריך שיהיו הרבה לקוחות, כמובן. לכן, המטרה צריכה להיות מעט שונה, צריך לייצר הרבה פניות, הרבה לידים, על מנת שיהיה ניתן למכור את המוצר או את השירות שהעסק מציע.
על מנת לייצר לידים לעסקים, צריך לדעת אל מי אמורים לפנות, מול מי אמורים לעבוד. כלומר, מי קהל הלקוחות וכיצד אפשר לפנות אליהם, באילו כלים, באילו אמצעים. המשמעות של לידים לעסקים היא, אם רוצים לייצר תהליך נכון, תהליך חכם, אזי שיש להגיע אל קהל לקוחות שבאמת ירצה לרכוש את המוצר, באמת ירצה לרכוש את השירות שמציעים לו. אחרת, בעל העסק או בעל המקצוע, יקבל פניות, אך אלה לא ישרתו אותו.
כיצד עושים את זה בצורה נכונה
צריך להבין, כל ליד שעסק יוצר, הוא פרי עבודה מאוד לא פשוטה וכן לא בהכרח זולה. לכן, חשוב שכל ליד כזה יהיה איכותי כמו באתר https://digitalgrowth.co.il/. יחס ההמרה בין הלידים שמקבלים לתוצאה, חייב להיות גבוה, אחרת משקיעים זמן וכסף לחינם, בזמן שלקוחות פוטנציאליים, פונים אל עסקים אחרים והם מרוויחים מהם.
הפנייה צריכה להתבצע באמצעות כלים שיווקים שונים, החל מפרסום בגוגל, פייסבוק, אתרי אינטרנט ועוד. ככל שמשתמשים ביותר פלטפורמות חיוניות, וככל שיותר למקד את הפרסום בצורה הרבה יותר אפקטיבית, כך גדל הסיכוי, לייצר בסופו של דבר לידים משמעותיים ולא רק לידים שכוללים באמת פרטים של גולשים, אך כאלה שאין מאחוריהם שום משמעות, מאחר והם לא יניבו תוצאה.