משאבה למרתף ביוב

משאבה למרתף ביוב

אם יש לכם מרתף בבית או בבניין ואתם צריכים מצד לרכז שם את כל הצנרת ומצד שני רוצים לוודא שגם הביוב תקין וגם יש לחץ מים שמווסת את הכול בצורה תקינה, אתם צריכים משאבה למרתף ביוב. זה מתאים לבתים פרטיים, מוסדות, ועוד, ובדרך כלל מתאים את עצמו גם אם יש בור התקנה וגם אם יש צורך להתקין משאבה שלא נכנסת בתוך המים.

משאבה למרתף ביוב

איזה משאבות קיימות

כאמור משאבה למרתף ביוב צריכה להתאים את עצמה למבנה ההנדסי והאדריכלי של המבנה. אם יש בור או אין בור, אם צריך שיפוץ, אם צריך משאבות טבולות או צפות, כל זה אמור להיקבע על בסיס האפשרויות הקיימות בבניין. זה יכול להיות משהו בקנה מידה ביתי ויכול להיות משהו תעשייתי. לכל אחת מהמשאבות המוזכרות יש גרסה כזו וגרסה כזו. האפשרויות לרוב, בין אם יש אין בור, זה משאבה טבולה שנכנסת לתוך הביוב או המים, או משאבה שיוצאת החוצה, ותלויה בחוץ. היום משאבות עובדות בצורה משוכללת עם חיישנים שמפעילים אותן על בסיס עצמאי רק כשיש תנודת מים. לכן, זה חוסך חשמל ומים, והרבה יותר קל לתפעל, לתחזק וגם לאתר תקלות.

משאבה למרתף ביוב

איזה שירותים יש לדרוש ממתקין המשאבה שלכם

  1. קודם כל יש לוודא כי המשאבה המיוצרת, מיובאת ו/או מותקנת אצלכם מתאימה בדיוק לתנאים שיש לכם בשטח, ושסוג המשאבה מתאים לגודל אגן המים ולצרכים שלכם, וגם למבנה.
  2. במקרים רבים של מרתפים, במקרה של ביוב של בניין שלם, מומלץ להתייעץ עם מומחה, שסביר להניח ימליץ לכם על משאבה טבולה לביוב. חשוב גם שיתאים את המשאבה הישנה, אם יש לכם כזו, לצרכים החדשים שלכם. חשוב שיתאים גבהים ולחצי מים, יש צורך.

טיפים נוספים: בדרך כלל בבתים פרטיים יש כיום מצלמות וחיישנים שמפעילים בצורה מדויקת וחסכונית. לרוב משאבות לבתים הן בקוטר של 2 צול, אבל כאמור, על בעל המקצוע להתאים את המשאבה לצורך שלכם. משאבה למרתף ביוב הן עבודה מקצועית בלבד! חשוב מאד שבעל המקצוע שאתם עובדים איתו יהיה מורשה, מנוסה ובעל המלצות. לכו לראות עבודות אחרות שלו, ובקשו המלצות.

אינטרנט וטכנולוגיה בית הכנסה נוספת נדל"ן ומשכנתא עסקים ועבודה פיננסים - כללי צרכנות חכמה שוק ההון
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה רכב מתאים למשפחה ברוכת ילדים?
ילדים זו שמחה וכל מי שכבר הביא ילדים לעולם יודע לומר זאת. אומנם זה נכון שמדובר על אחריות גדולה שלא...
קרא עוד »
מרץ 11, 2016
קנבסים לציור – איך תדעו אם הם איכותיים?
בחירת הקנבס המתאים לציור האקרילי שלכם הינה הצעד הראשון החשוב ביותר לשם יצירת אמנות מוצלחת. ציור על...
קרא עוד »
מרץ 13, 2022
גיוס דרך פייסבוק: למי מתאים ולמי לא?
בנוף הגיוס המתפתח ללא הרף, השימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק נעשה נפוץ יותר ויותר. כמומחה...
קרא עוד »
ינו 18, 2024