חימום תת רצפתי – למה צריך את זה?

נושא ההסקה מאז ומתמיד העסיק בעלי דירות או בעלי עסקים. כל תחום החימום וההסקה מלא בפיתוחים ושכלולים שצמחו בשנים האחרונות וביניהם גם חימום תת רצפתי שנותן את האפשרות לחמם את בית העסק או את הבית עם צינורות חימום שמותקנות מתחת לרצפות.

יש יתרון גדול מאד כאשר בוחרים חימום תת רצפתי. חימום מסוג זה יעיל בחימום חללים בעלי תקרה גבוה שמתקשים בחימום ממערכות אחרות, בין אם רגילות ובין אם רצפתיות.

%d7%97%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%9d-%d7%aa%d7%aa-%d7%a8%d7%a6%d7%a4%d7%aa%d7%99

חימום תת רצפתי הוא מוצר הסקה שיש לו וותק בתחום מוצרי החימום  הרבים בשוק זה ואין ספק שמדובר במוצר יעיל ומאד נפוץ לאחרונה.  מוצר זה עובד כך שבמעגל סגור על בסיס מים ובה מערכת צינורות סגורה מאלומיניום (או מפלסטיק) בה נמצאים מים חמים המחממים בתורות את הרצפה מתחתיה הם נמצאים בתנועה.

מערכת חימום זו, חימום תת רצפתי –  בנויה בצורה שבה היא מונעת קורוזיה, הצטברות אבנית וסתימות מה שיוצר אורח חיים ארוך טווח למוצר וכך יכול לשמש לשנים הלאה בלי חשש מהתקלות השונות העלולות להיווצר מתחת לרצפה.

מה ייחודיות מוצר החימום?

הפיתוח הייחודי של מוצר חימום תת רצפתי הוא היכולת לבודד בין גופי החימום לבין רצפת הבטון מתחתיה הם קיימים. פיתוח זה בעל חשיבות גבוהה להתנהלות טובה של המוצר ולאחזקת ערכת החימום. במידה וגוף חימום זה יותקן בקומת קרקע אין כוונה לחמם יסודות בניין, אך במידה וגוף חימום זה יותקן בית מגורים משותף (בניין) לשכבת הבידוד משמעות חשובה, במידה ואינה תקינה החימום עלול לזלוג אל הקומה מתחת וכך גם לחמם חללים נוספים שמעבר לתחושת אי הנעימות מול השכנים שלכם, פשוט תגרום לשחיקה של המוצר ולזילות האפקטיביות בו.

כל מוצר שרוכשים, מומלץ להתייעץ ולקבל המלצות וחוות דעת ממומחים בתחום או ממי שכבר כש את המוצר. מומלץ לעשות סקר שוק, לקבל המלצות ולזכור כי מוצר זה חייב להיות מותקן על ידי איש מקצוע המומחה בתחום, בעל נסיון, אחריות וותק.

 

אינטרנט וטכנולוגיה בית הכנסה נוספת נדל"ן ומשכנתא עסקים ועבודה פיננסים - כללי צרכנות חכמה שוק ההון
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה צריך על מנת להיות יזם מצליח
יש הרבה תפיסות שגויות לגבי מה שנדרש כדי להיות יזם. יש אנשים שחושבים שאתה צריך להיות גאון, בעוד שאחרים...
קרא עוד »
ינו 31, 2023
קריינות
קריינות היא למעשה סוג של סיפור, בדרך כלל בסדר כרונולוגי כלשהו. קריירה בקריינות היא משהו שכדאי לכם...
קרא עוד »
אפר 12, 2022
חשיבותו של ניהול תזרים מזומנים עבור עסק חדש
תקופת ההקמה וההרצה הראשונית של עסק חדש היא תקופה מרגשת ומאתגרת, אך גם מבלבלת במידה רבה – פתאום מגלה...
קרא עוד »
פבר 23, 2017